O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karolina Skwarek-Michałowska na czele domu produkcyjnego GoldenProduction

Karolina Skwarek-Michałowska dołączyła do GoldenSubmarine trzy lata temu (fot. materiały prasowe)

Agencja GoldenSubmarine utworzyła własny dom produkcyjny – GoldenProduction. Na czele nowej marki, zajmującej się kompleksową realizacją materiałów filmowych, stanęła Karolina Skwarek-Michałowska.

Skwarek-Michłowska podkreśla, że powołanie domu produkcyjnego wynika z chęci uniezależnienia się i możliwości ubiegania się o zewnętrzne budżet. "Kręcimy reklamy, które sprzedają idee, promują usługi i produkty. Cieszę się, że będziemy wraz z zespołem pracować na swoją marką" – podkreśla nowa szefowa GoldenProduction.

Marta Krysik, wiceprezeska GoldenSubmarine, dodaje, że agencja potrzebowała studia, które rozumie postdigitalowe czasy, gdzie nie tylko internet, ale i wideo są wszechobecne. "Teraz to będzie możliwe" - stwierdza.

Utworzeni GoldenProduction to konsekwencja rozwoju obszaru wideo i foto w agencji, który rozpoczął się trzy lata temu – wtedy właśnie Karolina Skwarek-Michałowska dołączyła do GoldenSubmarine. Pod jej okiem powstawały materiały filmowe dla takich klientów, jak NIVEA, LEGO, Grycan, E.Wedel, CEDC, Bionorica czy Intersnack.

(KAP, 05.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.