Karolina Skwarek-Michałowska na czele domu produkcyjnego GoldenProduction
Karolina Skwarek-Michałowska dołączyła do GoldenSubmarine trzy lata temu (fot. materiały prasowe)
Agencja GoldenSubmarine utworzyła własny dom produkcyjny – GoldenProduction. Na czele nowej marki, zajmującej się kompleksową realizacją materiałów filmowych, stanęła Karolina Skwarek-Michałowska.
Skwarek-Michłowska podkreśla, że powołanie domu produkcyjnego wynika z chęci uniezależnienia się i możliwości ubiegania się o zewnętrzne budżet. "Kręcimy reklamy, które sprzedają idee, promują usługi i produkty. Cieszę się, że będziemy wraz z zespołem pracować na swoją marką" – podkreśla nowa szefowa GoldenProduction.
Marta Krysik, wiceprezeska GoldenSubmarine, dodaje, że agencja potrzebowała studia, które rozumie postdigitalowe czasy, gdzie nie tylko internet, ale i wideo są wszechobecne. "Teraz to będzie możliwe" - stwierdza.
Utworzeni GoldenProduction to konsekwencja rozwoju obszaru wideo i foto w agencji, który rozpoczął się trzy lata temu – wtedy właśnie Karolina Skwarek-Michałowska dołączyła do GoldenSubmarine. Pod jej okiem powstawały materiały filmowe dla takich klientów, jak NIVEA, LEGO, Grycan, E.Wedel, CEDC, Bionorica czy Intersnack.
(KAP, 05.09.2024)