Startuje agencja marketingu technologicznego More is More. Lena Stryjewska prezeską i CEO
Lena Stryjewska zarządza agencją założoną przez Tomasza Chłodeckiego, Jana Grodeckiego, Damiana Jackowskiego i Tomasza Morkowskiego (fot. materiały prasowe)
Tomasz Chłodecki, Jan Grodecki, Damian Jackowski i Tomasz Morkowski założyli agencję marketingu technologicznego More is More. Rolę CEO i prezeski objęła Lena Stryjewska, była managing directorka i członkini zarządu 2012 Agency.
Według zapowiedzi More is More to agencja mająca łączyć kompetencje z zakresu strategii, danych, zautomatyzowanej produkcji materiałów kreatywnych i technologii. Taka kombinacja ma odpowiadać na potrzeby współczesnych marketerów – m.in. w obszarze precyzyjnego marketingu, automatyzacji produkcji wysokiej jakości assetów oraz wdrażania skutecznych rozwiązań technologicznych.
Czytaj też: W KRS zarejestrowanych jest 60 tys. agencji reklamowych. Lekkie spowolnienie
Filozofią agencji jest łączenie świadomego korzystania z szerokiej i zmieniającej się oferty narzędzi mar-tech, przede wszystkim z obszaru AI i automatyzacji, z wiedzą i doświadczeniem zespołu.
Zespół tworzą doświadczeni menedżerowie. Tomasz Chłodecki to współtwórca Grupy Justtag, platformy danych działającej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i krajach nordyckich, ekspert w obszarze technologii, danych i retail media.
Jan Grodecki jest autorem globalnych strategii digitalowych i komunikacyjnych dla licznych marek z listy Fortune 500. Dotąd stał na czele interdyscyplinarnych zespołów łączących kompetencje strategiczne, UX-owe, badawcze i analityczne. Ostatnio był digital strategy directorem w GPD (wcześniej w Assembly Global).
Damian Jackowski, ostatnio head of engineering w Assembly Global, jest ekspertem od innowacyjnych rozwiązań w aplikacjach mobilnych z wykorzystaniem technologii AI i e-commerce.
Czytaj też: IMM uruchomił badanie siły medialnej marek – IMMrank
Tomasz Morkowski to dyrektor kreatywny i menedżer z 20-letnim doświadczeniem w branży reklamowej, ekspert w dziedzinie marketingu cyfrowego. Ostatnio w Assembly Global był chief services officerem, digital commerce.
Agencją kieruje Lena Stryjewska, AdWoman 2024, członkini zarządu SAR oraz była managing directorka 2012 Agency i Feeders Agency, ekspertka w dziedzinie komunikacji marketingowej, związana z branżą od dwóch dekad.
– Nazwa More is More odzwierciedla filozofię cyfrowego maksymalizmu, która stoi za powstaniem agencji – tłumaczy Lena Stryjewska. – Naszą ambicją jest sprawić, by skala przestała być ograniczeniem. Dzięki automatyzacji dajemy markom możliwość tworzenia większej liczby, bardziej zróżnicowanych jakościowych materiałów komunikacyjnych – znacznie efektywniej – szybciej, sprawniej i bez konieczności rozbudowy zespołów czy zwiększania budżetów. To z kolei pozwala docierać do większej liczby konsumentów, w większej liczbie punktów styku i w sposób dopasowany do realnych potrzeb i insightów poszczególnych segmentów – opowiada Stryjewska.
– Większość agencji wykorzystuje dziś AI do pracy nad konceptami, generowania visuali, obróbki grafiki i video, starając się optymalizować swoją pracę i obniżać koszty – zwraca uwagę Tomasz Morkowski. – Nasze podejście jest inne: zakłada tworzenie komunikacji z założenia opartej na danych i zaprojektowanej w sposób, który uwalnia efekt skali dla klienta, niemal znosząc koszty kolejnych wersji, wariantów i formatów i drastycznie ścinając koszty obsługi, zarówno po stronie agencji, jak i marketera. Maszynom delegujemy to, czego ludzie nie powinni robić. Ludziom zostawiamy to, co robią najlepiej: strategiczne myślenie, zrozumienie odbiorców i kształtowanie komunikacji, która naprawdę rezonuje – wyjaśnia Morkowski.
Lena Stryjewska zapewnia, że More is More ma już pierwszych klientów i pracuje nad konkretnymi zleceniami, ale szczegółów nie może jeszcze podać.
Czytaj też: "Stalking Stop!" – nowa kampania społeczna HBO Max i Fundacji Itaka
(AMS, 01.12.2025)










