Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 02, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Masz pytania o metawersum? Odpowiedzi w obszernym raporcie "W kierunku metawersum". "Press" proponuje

Opiekę merytoryczną nad raportem sprawowała Monika Borycka, a wśród znakomitych ekspertów, których gościmy na łamach, są m.in. Edwin Bendyk, Bartek Pucek, Paweł Śniatała, Piotr Baczyński, Filip Zabijak. Raport w nowym numerze "Press"

- Metawersum umożliwi bogatsze doświadczenia społeczne, wyeliminuje część niedoskonałości dzisiejszego internetu oraz odblokuje nowe możliwości dla wielu branż. Instytut badawczy Analysis Group szacuje wpływ gospodarczy metawersum do 2031 roku na trzy biliony dolarów - zauważa dr Robert Bednarski, country director CEE, Meta. Bez wątpienia warto więc przyjrzeć się tej idei. W najnowszym numerze „Press” na 36 stronach publikujemy raport „W kierunku metawersum. Możliwości, obietnice i wyzwania”.

W naszym dodatku przyglądamy się konkretnym rynkom, które mogą skorzystać na metawersum. Analizujemy zatem rynek rozrywki, który - jak się wydaje - najszybciej odnalazł w metawersum swoje szanse. Wraz ze specjalistami zastanawiamy się też nad rozwojem rynku sztuki i nowymi polami eksploatacji artystycznej, dzięki którym nasze doświadczenia estetyczne stają się pełniejsze. Wreszcie pytamy ekspertów - zarówno teoretyków, jak i praktyków - o to, jak marki wykorzystują i mogą wykorzystywać ideę świata metawersalnego. Wszyscy bowiem czujemy, że otwiera się tu ogromna przestrzeń do działania, a potencjał rozwoju biznesu jest wręcz nieograniczony.

Cenne, że w naszym raporcie znakomici eksperci proponują nie tylko analizę rzeczywistości, ale i głębszy namysł nad przyszłością człowieka w relacji z technologią.

Opiekę merytoryczną nad raportem sprawowała Monika Borycka, badaczka trendów i analityczka innowacji. Wśród ekspertów, których gościmy na łamach, są m.in. Edwin Bendyk, Bartek Pucek, Paweł Śniatała, Joanna „Frota” Kurkowska, Jowita Michalska, Piotr Baczyński, Dawid Kaźmierczak, Daniel Czapiewski, Filip Zabijak i Anna Szylar.

Dodatek można pobrać pod tym linkiem. Partnerem raportu jest Meta.

Press

36-stronicowy dodatek przygotowany przez "Press" we współpracy z firmą Meta możesz pobrać także tutaj.

Press

(MAT, 02.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.