Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Stor9_ przygotowała dla Oriflame jej pierwszą kampanię na Twitchu

Oriflame współpracuje z siedmioma polskim streamerami (fot. materiały prasowe)

Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej "Reach Your Happy Place". Za jej realizację odpowiada agencja Stor9_.

W kampanii biorą udział polscy streamerzy na Twitchu: Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Każdy z twórców podczas transmisji poprzez unboxing prezentuje wybrane przez siebie produkty Oriflame. Dodatkowo, poprzez linki na chacie, zaprasza widzów do dołączenia do Klubu Oriflame, który zapewnia klientom szereg zniżek.

Kampania realizowana na platformie Twitch jest wspierana na Instagramie i TikToku, gdzie influencerzy dzielą się dodatkowymi treściami wideo. 

Stor9_ odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnej, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Działania na platformie Twitch uzupełnione są zautomatyzowaną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, w której wyświetlane są dedykowane kreacje.

(KAP, 25.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.