Agencja Stor9_ przygotowała dla Oriflame jej pierwszą kampanię na Twitchu
Oriflame współpracuje z siedmioma polskim streamerami (fot. materiały prasowe)
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej "Reach Your Happy Place". Za jej realizację odpowiada agencja Stor9_.
W kampanii biorą udział polscy streamerzy na Twitchu: Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).
Każdy z twórców podczas transmisji poprzez unboxing prezentuje wybrane przez siebie produkty Oriflame. Dodatkowo, poprzez linki na chacie, zaprasza widzów do dołączenia do Klubu Oriflame, który zapewnia klientom szereg zniżek.
Kampania realizowana na platformie Twitch jest wspierana na Instagramie i TikToku, gdzie influencerzy dzielą się dodatkowymi treściami wideo.
Stor9_ odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnej, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Działania na platformie Twitch uzupełnione są zautomatyzowaną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, w której wyświetlane są dedykowane kreacje.
(KAP, 25.04.2024)