Olga Gralińska dołącza do Stor9 jako head of influencer marketing
Przez blisko 11 lat Olga Gralińska odpowiadała za działania z obszaru digital marketingu marki Play (fot. materiały prasowe)
Do zespołu Stor9 dołączyła Olga Gralińska, obejmując stanowisko head of influencer marketing.
Gralińska w Stor9 ma koordynować działania agencji związane ze współpracą z twórcami oraz prowadzić zespół specjalistów influencer marketingu. Odpowiada za tworzenie oraz koordynowanie kompleksowych projektów współpracy i kampanii z influencerami. Do jej obowiązków należy też dbanie o jakość projektów z zakresu influencer marketingu oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami. Gralińska ma również wspierać zespół w kontaktach z przedstawicielami marek i influencerami.
Przez blisko 11 lat Olga Gralińska odpowiadała za działania z obszaru digital marketingu marki Play, gdzie wprowadziła i rozwijała platformę influencerską – TeamPlay oraz współkoordynowała długofalowe współprace z ponad 50 twórcami.
Działa też pod szyldem "Speak Your Brand", w ramach którego dzieli się wiedzą z zakresu komunikacji i budowania marki online, prowadząc consulting dla NGO, fundacji i start-upów. Współpracuje z Uniwersytetem SWPS, gdzie na kierunku school of ideas prowadzi zajęcia z kreowania i komunikowania marek. Na stworzonej przez siebie stronie Fopa.edu.pl omawia wymowę i pisownię obcych nazw i wyrażeń.
(AMS, 07.06.2024)