Agencja marketingowa Roberta Lewandowskiego miała 23,9 mln zł przychodu

Większościowym udziałowcem Stor9 jest Robert Lewandowski (screen: YouTube/ESPN FC)
Agencja marketingowa Stor9 osiągnęła w 2023 roku 23,9 mln zł przychodu (wzrost o 73 proc. rok do roku) i 457 tys. zł zysku netto (wzrost o 233 proc.).
Stor9 specjalizuje się w rozwiązaniach marketingowych – wykorzystuje nowe technologie (w tym AI) do automatyzacji procesów w produkcji i komunikacji, jak i oferuje kompleksowe usługi w zakresie influencer marketingu oraz produkcji treści reklamowych.
Czytaj też: Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z G2A.COM
Wśród klientów agencji są m.in.: Alpro, Totalizator Sportowy, Empik. Firma została założona przez Annę Zielińską (CEO) i Roberta Lewandowskiego, który jest jej większościowym udziałowcem.

Logo Stor9 (fot. materiały prasowe)
Czytaj też: TVN pokaże finał turnieju Roland Garros, jeśli awansuje do niego Iga Świątek
(KAP, 29.05.2024)
