Producent "Familiady" i wydawca News24 ukarany  |  Orange przygotowuje  |  Rada nadzorcza Cyfrowego Polsatu  |  Nowy program konsumencki w TVP Info  |  Kolejna edycja "Hotel Paradise"  |  Cennik Polsatu na lipiec  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Szef "Aktualności" TVP Katowice  |  Nowe programy w Radiu RMF24  |  TTV z kontynuacją  |  Powieść Andrusa i felietony Rusinka w RMF Classic  |  Polacy nadal mają problem z korzystaniem z internetu  |  Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię  |  Salestube i Publicis  |  AMS udostępnia  |  Apple wstrzymuje wprowadzenie do UE swojego systemu AI  |  Robert Winnett nie będzie naczelnym "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Producent "Familiady" i wydawca News24 ukarany  |  Orange przygotowuje  |  Rada nadzorcza Cyfrowego Polsatu  |  Nowy program konsumencki w TVP Info  |  Kolejna edycja "Hotel Paradise"  |  Cennik Polsatu na lipiec  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Szef "Aktualności" TVP Katowice  |  Nowe programy w Radiu RMF24  |  TTV z kontynuacją  |  Powieść Andrusa i felietony Rusinka w RMF Classic  |  Polacy nadal mają problem z korzystaniem z internetu  |  Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię  |  Salestube i Publicis  |  AMS udostępnia  |  Apple wstrzymuje wprowadzenie do UE swojego systemu AI  |  Robert Winnett nie będzie naczelnym "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Producent "Familiady" i wydawca News24 ukarany  |  Orange przygotowuje  |  Rada nadzorcza Cyfrowego Polsatu  |  Nowy program konsumencki w TVP Info  |  Kolejna edycja "Hotel Paradise"  |  Cennik Polsatu na lipiec  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Szef "Aktualności" TVP Katowice  |  Nowe programy w Radiu RMF24  |  TTV z kontynuacją  |  Powieść Andrusa i felietony Rusinka w RMF Classic  |  Polacy nadal mają problem z korzystaniem z internetu  |  Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię  |  Salestube i Publicis  |  AMS udostępnia  |  Apple wstrzymuje wprowadzenie do UE swojego systemu AI  |  Robert Winnett nie będzie naczelnym "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z G2A.COM

Współpraca z Robertem Lewandowskim pomóc ma G2A.COM w realizacji misji demokratyzacji cyfrowej rozrywki (fot. materiały prasowe)

G2A.COM, marketplace z cyfrową rozrywką, nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim.

Jako ambasador marki G2A.COM, kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski ma być twarzą globalnych kampanii marketingowych, jak również działań brandingowych. Takich jak konkursy z nagrodami, specjalne oferty, czy unikalne treści dla użytkowników i użytkowniczek G2A.COM.

Współpraca z Robertem Lewandowskim pomóc ma G2A.COM w realizacji misji demokratyzacji cyfrowej rozrywki, uczynienia ją dostępną dla wszystkich. Niezależnie od miejsca zamieszkania, tożsamości, wieku albo sytuacji życiowej.

W nawiązaniu działań uczestniczyła RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One.

Lewandowski dołączy do portfolio liczącego około tysiąca współprac i ambasadorów marki G2A.COM, działających w wielu różnych dyscyplinach życia. Poczynając od jednego z największych youtuberów na świecie, PewDiePie, po sportowców takich jak kierowca F1 Dani Clos, drifterzy tacy jak Ruben Bolanos, Piotr Więcek czy Paweł Korpuliński, aż po szachowego mistrza Michała Kanarkiewicza, który prowadzi cyfrową akademię szachową G2A.COM. 

Marketplace niedawno ogłosił również kilka sportowych współprac, w tym z Drift Masters Grand Prix, sportowcami NCAA oraz Aleksandrą Mirosław, mistrzynią świata we wspinaczce na szybkość.

G2A.COM ma 30 mln użytkowników ze 180 krajów, dysponującymi dostępem do katalogu ponad 75 tysięcy cyfrowych ofert.

(AMS, 23.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.