K2 Create uruchomiła grupę roboczą Metaforce
K2 Create rozwija ofertę w zakresie obecności marek w metaverse (fot. materiały prasowe)
K2 Create (Grupa K2) rozwija ofertę w zakresie obecności marek w metaverse - agencja uruchomiła grupę roboczą Metaforce, stworzyła punkt VR dla swojego zespołu i rozszerzyła ofertę o warsztaty strategiczne dla marek pt. „Pierwsze kroki w metaverse”.
Grupa robocza Metaforce składa się z przedstawicieli działów kreacji, strategii, social
media oraz motion design. Jej zadaniem ma być wprowadzenie marek do metawersum poprzez edukację i proponowanie rozwiązań dopasowanych do charakteru i potrzeb marek.
W październiku agencja stworzyła punkt VR, w którym zespół Metaforce analizuje
najlepsze działania marek, jakie dotychczas miały miejsce w metaverse i
eksploruje topowe platformy typu proto-metawersum, takie jak Decentraland,
Sandbox, Axie Infinity, Roblox, Minecraft, Fortnite i możliwości, jakie oferują.
Zespół buduje także elementy nowego uniwersum. Efektem działań ma być wykonywanie w wirtualnej rzeczywistości codziennych aktywności agencji reklamowej, takich jak burze mózgów, a finalnie otworzenie całej organizacji na Web3 oraz wprowadzenie do metaverse marek klientów agencji.
Warsztaty dla marek zatytułowane „Pierwsze kroki w metaverse” mają za zadanie pokazanie możliwości, jakie oferuje metaverse oraz zaprojektowanie strategii obecności marki w nowej rzeczywistości.
(AMS, 20.10.2022)