Agencje Lepont, na_ty i Visual Crafters stworzą jedną nową – Archipelag
Za zespołem Archipelagu stoi kilkanaście lat doświadczenia w pracy dla marek z różnych branż (fot. materiały prasowe)
Trzy niezależne agencje – Lepont, na_ty i Visual Crafters – połączyły swoje kompetencje, tworząc Archipelag, nową agencję, która będzie dostarczać markom kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych, strategicznych i kreatywnych.
Wyróżnikiem Archipelagu ma być umiejętność działania w różnych skalach, konkretne specjalizacje, jak i całościowe strategie i produkty. Oferta agencji obejmuje m.in. strategię komunikacji, kreację kampanii, działania digital i social media, branding, produkcję foto i video, public realations, influencer marketing, brand experience oraz niestandardowe aktywacje.
Czytaj też: Marcin Pyszora chief strategy & growth officerem w agencji Freundschaft
Za zespołem Archipelagu stoi kilkanaście lat doświadczenia w pracy dla marek z różnych branż – od high fashion, przez nowe technologie i kulturę, po FMCG.
"Archipelag to odpowiedź na liczne zapytania od naszych klientów, którzy potrzebują kompleksowej opieki komunikacyjnej przy zachowaniu personalnego i bezpośredniego kontaktu i mniejszej struktury we współpracy, która pozwoli na reagowanie na bieżące potrzeby i będzie miała większą sprawczość i efektywność w realizacji działań" – informuje Kamila Kończak, CEO & owner Lepont.
Założycielami Archipelagu są: Kamila Kończak – CEO & owner agencji Lepont; Joanna Kulig – creative strategist Lepont; Michał Dąbrowski, dyrektor kreatywny na_ty; Jakub Wróbel, strateg na_ty; Eliza Dunajska, dyrektor kreatywna Visual Crafters; Łukasz Lewandowski, co-founder Visual Crafters i producent oraz Mateusz Mizgalski, co-founder Visual Crafters, producent i agent.
Lepont, na_ty i Visual Crafters będą działać także jako niezależne agencje.
Czytaj też: Yuriy Bryvus product & martech directorem w Dentsu Creative
(MS, 03.10.2025)










