Ilmatic
IGOR KOCH producent
ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
ul. Marokańska 1A, 03-977 Warszawa
www.ilmatic.pl
https://www.instagram.com/ilmatic_x/
https://vimeo.com/ilmatic
OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA
Igor Koch – producent
Tadeusz Matula - producent
ROK POWSTANIA: 2012
LICZBA PRACOWNIKÓW: 9
LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2022 ROKU: 70
LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 24
MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI
Pracujemy z każdym dostępnym reżyserem w formie współpracy stałej oraz w modelu freelance. Każdorazowo dobieramy reżysera odpowiednio pod projekt.
ZAUFALI NAM
• Spotify • HBO • Eobuwie • Intermarché • Danone
TADEUSZ MATULA producent
PREZENTACJA FIRMY
Nasza podróż zaczęła się od jednego klienta. Najpierw świadczyliśmy wszystkie usługi produkcyjne dla całego rynku Oriflame w Europie Środkowo-Wschodniej, dzięki czemu ILMATIC prężnie się rozwijał. Od tego momentu zaufały nam wiodące agencje kreatywne w kraju, powierzając stworzenie dużych kampanii dla największych marek.
W 2018 roku stworzyliśmy nową strategię i identyfikację wizualną. Dokładnie pokazuje ona, kim jesteśmy – odważni, silni, młodzi, z wyjątkowym podejściem do wszystkiego, co robimy, a robimy to dobrze. Skreślanie ramek symbolizuje zrealizowane kadry, które zbliżają nas do stworzenia niezapomnianych kampanii.
W późniejszym czasie otworzyliśmy się na nowym rynku, tworząc nasze drugie biuro w Los Angeles, aby pomagać polskim klientom w tworzeniu tam wybitnych filmów i reklam.
Po połączeniu talentów i doświadczeń wszystkich osób w naszym zespole wiemy, że jesteśmy w stanie w krótkim czasie zrealizować nawet najtrudniejszy projekt. Pracowaliśmy nad każdym rodzajem projektu z wieloma epickimi reżyserami, więc wiemy jak zarządzać genialnymi umysłami.
Dzięki trzem głównym nurtom naszej działalności: produkcji filmowej, produkcji fotograficznej i ofercie serwisowej jesteśmy w stanie przenosić pomysły od koncepcji do realizacji i zadziwiać naszych klientów kreatywnymi rozwiązaniami filmowymi.
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU
TYTUŁ: „HBO – PRZEPIS NA PRZETRWANIE”
KLIENT: HBO POLSKA
AGENCJA: DDB WARSZAWA
Od lat kochamy grę, a teraz i serial totalnie zawrócił nam w głowie! „The Last of Us”, bo o nim mowa, jest wyjątkowy w każdym wydaniu, dlatego wyzwaniem, ale i wielką radością było dla nas zrealizowanie spotu promującego tę produkcję. Wspaniałe dania, które stworzył Przemysław Klima, posiadający jako jedyny w Polsce gwiazdkę Michelin powstały podczas jednego dnia zdjęciowego.
Na uwagę zasługuje nasz niebagatelny pion scenograficzny, który w dwa dni stworzył i spatynował całą scenografię na wzór serialowego pierwowzoru.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter