Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Ilmatic

IGOR KOCH producent

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Marokańska 1A, 03-977 Warszawa
www.ilmatic.pl
https://www.instagram.com/ilmatic_x/
https://vimeo.com/ilmatic

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Igor Koch – producent
Tadeusz Matula - producent

ROK POWSTANIA: 2012

LICZBA PRACOWNIKÓW: 9

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2022 ROKU: 70

LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 24

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Pracujemy z każdym dostępnym reżyserem w formie współpracy stałej oraz w modelu freelance. Każdorazowo dobieramy reżysera odpowiednio pod projekt.

ZAUFALI NAM

• Spotify • HBO • Eobuwie • Intermarché • Danone

Press

TADEUSZ MATULA producent

PREZENTACJA FIRMY

Nasza podróż zaczęła się od jednego klienta. Najpierw świadczyliśmy wszystkie usługi produkcyjne dla całego rynku Oriflame w Europie Środkowo-Wschodniej, dzięki czemu ILMATIC prężnie się rozwijał. Od tego momentu zaufały nam wiodące agencje kreatywne w kraju, powierzając stworzenie dużych kampanii dla największych marek.

W 2018 roku stworzyliśmy nową strategię i identyfikację wizualną. Dokładnie pokazuje ona, kim jesteśmy – odważni, silni, młodzi, z wyjątkowym podejściem do wszystkiego, co robimy, a robimy to dobrze. Skreślanie ramek symbolizuje zrealizowane kadry, które zbliżają nas do stworzenia niezapomnianych kampanii.

W późniejszym czasie otworzyliśmy się na nowym rynku, tworząc nasze drugie biuro w Los Angeles, aby pomagać polskim klientom w tworzeniu tam wybitnych filmów i reklam.

Po połączeniu talentów i doświadczeń wszystkich osób w naszym zespole wiemy, że jesteśmy w stanie w krótkim czasie zrealizować nawet najtrudniejszy projekt. Pracowaliśmy nad każdym rodzajem projektu z wieloma epickimi reżyserami, więc wiemy jak zarządzać genialnymi umysłami.

Dzięki trzem głównym nurtom naszej działalności: produkcji filmowej, produkcji fotograficznej i ofercie serwisowej jesteśmy w stanie przenosić pomysły od koncepcji do realizacji i zadziwiać naszych klientów kreatywnymi rozwiązaniami filmowymi.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU 

TYTUŁ: „HBO – PRZEPIS NA PRZETRWANIE”
KLIENT: HBO POLSKA
AGENCJA: DDB WARSZAWA

Press

Od lat kochamy grę, a teraz i serial totalnie zawrócił nam w głowie! „The Last of Us”, bo o nim mowa, jest wyjątkowy w każdym wydaniu, dlatego wyzwaniem, ale i wielką radością było dla nas zrealizowanie spotu promującego tę produkcję. Wspaniałe dania, które stworzył Przemysław Klima, posiadający jako jedyny w Polsce gwiazdkę Michelin powstały podczas jednego dnia zdjęciowego.

Na uwagę zasługuje nasz niebagatelny pion scenograficzny, który w dwa dni stworzył i spatynował całą scenografię na wzór serialowego pierwowzoru.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.