Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Heaven Postproduction Studio

OLGA ŁADNA-TOEPLITZ ceo / producent

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

www.heavenpost.pl
https://instagram.com/heavenpoststudio?igshid=YmMyMTA2M2Y=

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Olga Ładna-Toeplitz – CEO / producent

ROK POWSTANIA: 2022

LICZBA PRACOWNIKÓW: 10

LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 50

• „Manifest” i „Żabka NANO” – Żabka Polska 
• „Młodzi” – ING
• „Wednesday Promo Spot” – Netflix
• „1899 Promo Spot” – Netflix
• „Velvet EcoRoll” i „Velvet Turbo” – Velvet
• „Twój pomysł” – Travelist.pl
• „Podaruj Wigilię” – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich
• „Spotkajmy się #nastadionie” –- PKO Bank Polski
• „Noctis Noc” – Biofarm
• „Grucha” – Uniqa
• Billboard sponsorski – Media Expert
• „Najświeższe lokalności” – Lewiatan
• „Jak w górę, to z Wami” – Chivas

ZASOBY WŁASNE

Profesjonalny sprzęt do korekcji koloru, kameralna sala kinowa, zestawy do montażu offline i online.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Jesteśmy studiem postprodukcyjnym otwartym na różne pomysły i sposoby realizacji. Przed rozpoczęciem pracy uzgadniamy z reżyserami ich preferencje, by zapewnić maksymalny komfort pracy i optymalne efekty. Doradzamy i podopowiadamy, bierzemy czynny udział w procesie preprodukcji. Na życzenie twórców często kompletujemy zespół pod dany projekt. Dobieramy artystów, którym udostępniamy niezbędny sprzęt do pracy.

ZAUFALI NAM

• Żabka Polska • PKO Bank Polski • ING Bank Śląski • Uniqua • Netflix • Velvet • Media Expret • Lewiatan.

PREZENTACJA FIRMY

Heaven Post – studio postprodukcyjne, w którym zapomnisz o przyziemnych problemach.

Współtworzymy filmy fabularne, reklamowe, teledyski, filmy korporacyjne oraz wizualizacje do programów i wydarzeń, pomagając klientom od pomysłu do realizacji. Wierzymy, że postprodukcja jest jednym z kluczowych elementów decydujących o jakości każdego projektu, niezależnie od jego przeznaczenia i charakteru.

Chcąc zapewnić reżyserom i producentom najwyższą jakość i komfort pracy, do każdego zlecenia dobieramy dedykowany zespół, aby jego doświadczenie i umiejętności idealnie pasowały do specyfiki zadania.

Posiadamy wysokiej klasy sprzęt do montażu offline, montażu online oraz korekcji barwnej, Nasze kino to idealne miejsce na kameralny seans, kolaudację lub pracę nad filmem, który trafi na duży ekran.

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

• „Mój sąsiad Adolf”, 2022, reż. Leon Prudovsky, producent: 2-Team Productions / Film Produkcja – film fabularny
• „Pokusa”, 2022, reż. Maria Sadowska, produkcja: Lightcraft – film fabularny

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU

TYTUŁ: „1899 PROMO SPOT”
KLIENT: NETFLIX
AGENCJA: K2
DOM PRODUKCYJNY: PAPAYA FILMS

Press

Serial „1899” opowiada o losach statku z imigrantami płynącego z Europy do Nowego Jorku, w tytułowym roku. Maciej Musiał – odtwórca jednej z głównych ról – promuje serial w spocie, który mieliśmy przyjemność współtworzyć. Koncept zakładał stworzenie trailera z wykorzystaniem ujęć z oryginalnej produkcji. Wyzwaniem było połączenie materiałów oryginalnych z nowo nakręconym footage’em. Naszym zadaniem była kompleksowa postprodukcja materiału, przygotowanie plate’ów na ekrany ledowe, montaż, korekcja kolorów i kompletny online. Największym wyzwaniem było uzyskanie spójności nowo stworzonego materiału z ekranowym oryginałem.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.