Wydanie: PRESS 05/2003

Hurtownie GRP

Reklamy telewizyjne stały się tak tanie, że skutki tego zaczynają denerwować nawet reklamodawców.

W tym roku mieliśmy do wyboru: prowadzić niezależną politykę reklamową albo stać się zakładnikiem pana Bierzyńskiego, który chciał kontrolować 40 procent rynku. Wybraliśmy pierwsze rozwiązanie - mówi Tomasz Sieniutycz, zastępca dyrektora ds. marketingu w Biurze Reklamy TVP SA.

Dwa lata wcześniej dom mediowy OMD Poland, którego prezesem jest Jakub Bierzyński, zdecydował się na prawie wyłączną współpracę z telewizją publiczną w zamian za ogromne rabaty. Podpisana wtedy umowa wywołała oburzenie na rynku, TVP oskarżano o dumping cenowy. - Chcieliśmy wówczas pokazać, że potrafimy walczyć bronią stacji komercyjnych - tłumaczy dziś Tomasz Sieniutycz.

Jarosław Murawski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.