Przedwyborcze sondaże niedoszacowały poparcia  |  Dyrektorka Polskiego Radia  |  TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przedwyborcze sondaże niedoszacowały poparcia  |  Dyrektorka Polskiego Radia  |  TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przedwyborcze sondaże niedoszacowały poparcia  |  Dyrektorka Polskiego Radia  |  TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05/2003

Pod parasolem

Kiedy opłaca się, a kiedy nie warto reklamować różnych produktów pod parasolem firmy matki.

Od początku roku w telewizyjnych reklamach detergentów i środków czystości produkcji Henkel Polska SA pojawia się logo firmy i hasło "Jakość firmy Henkel". - Chcemy się stać firmą o silnej korporacyjnej tożsamości i dać naszym markom wspólną podstawę - mówi Dorota Strosznajder, public relations manager Henkel Polska SA. Do tej pory bowiem część klientów nie wiedziała, kto jest producentem Persilu czy Brefu. - Nie podkreślaliśmy nazwy firmy i rodowodu naszych marek - przyznaje Dorota Strosznajder.

Dlaczego więc postanowiono wdrożyć nową strategię? Przedstawiciele koncernu prześledzili wyniki finansowe działających na rynku austriackim, szwajcarskim i niemieckim firm z silną marką korporacyjną, i tych, które takiej nie miały. Okazało się, że w ciągu ostatnich 20 lat lepiej powodziło się tym pierwszym. Ceny ich akcji w badanym okresie wzrosły o 274 proc. Tymczasem ceny akcji koncernów, które nie posiadały silnego wizerunku korporacyjnego, wzrosły tylko o 197 proc.

Małgorzata Zgutka, Romana Zygmunt

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.