Wydanie: PRESS 05/2003

Marketing okładki

Elementem, który w 90 procentach decyduje, czy klient sięgnie po pismo, są zapowiedzi tekstów na okładce.

Dla amerykańskich magazynów sprzedaż egzemplarzowa jest wyznacznikiem ich kondycji rynkowej - pomimo tego, że w USA ok. 80 proc. czytelników kolorowych pism otrzymuje je w prenumeracie, a tylko 20 proc. kupuje w punktach sprzedaży. Jednak to te 20 proc. jest dla wydawców najważniejsze pod względem perspektyw rozwoju tytułu. Kupujący pojedynczy egzemplarz są doświadczalną grupą odbiorców, na której wydawca testuje, czy pismo przyciąga i co zachęca do sięgnięcia po nie.

Renata Gluza

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.