Wydanie: PRESS 05-06/2020
AD WO/MAN 2019
PO RAZ ÓSMY BRANŻA REKLAMY WYBRAŁA NAJLEPSZYCH SPOŚRÓD SIEBIE W KATEGORIACH AGENCJE REKLAMOWE AGENCJE MEDIOWE AD MARKETER ROKU ORAZ PO RAZ PIERWSZY STUDIA PRODUKCYJNE
NALEŻAŁO IM SIĘ
MACIEJ MARASEK, DYREKTOR KREATYWNY I WSPÓŁWŁAŚCICIEL 2012 AGENCY, PAWEŁ GALA, PREZES WAVEMAKER POLSKA, I JACEK KULCZYCKI, PREZES OTO FILM – TO LAUREACI KONKURSU AD WO/MAN ROKU 2019. AD MARKETEREM ROKU 2019 ZOSTAŁ MARCIN SIENKOWSKI, DYREKTOR MARKETINGU OLX POLSKA
Trudno, żeby wygrał ktoś inny – tak zwycięstwo Macieja Maraska w ósmej edycji konkursu AD WO/MAN Roku w kategorii Agencje reklamowe skomentował Stanisław Dziedzic, prezes Film Produkcji. – To, co robi 2012 Agency, to kawał dobrej roboty. Kampanie Żywca, Warki, Castoramy, CCC – to są rzeczy, które mają inny sznyt niż poprzednie dokonania dla tych marek. I widać w tym rękę Maraska – dodaje Dziedzic.
– Bardzo lubię to jego podejście: po pierwsze – z rozmachem, po drugie – z dużą dozą humoru i lekkością, po trzecie – sięgające do korzeni reklamy, czyli przekonania, że reklama ma dać efekt – to wszystko jest dla Maraska niezwykle ważne. Jest już w branży 25 lat, przechodził przez poszczególne szczeble aż do założenia własnej agencji. Po prostu ta nagroda mu się należała jak psu zupa – stwierdza Rafał Baran, prezes i dyrektor zarządzający FCB Bridge2Fun.
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter