Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2020

AD WO/MAN 2019

PO RAZ ÓSMY BRANŻA REKLAMY WYBRAŁA NAJLEPSZYCH SPOŚRÓD SIEBIE W KATEGORIACH AGENCJE REKLAMOWE AGENCJE MEDIOWE AD MARKETER ROKU ORAZ PO RAZ PIERWSZY STUDIA PRODUKCYJNE

NALEŻAŁO IM SIĘ

MACIEJ MARASEK, DYREKTOR KREATYWNY I WSPÓŁWŁAŚCICIEL 2012 AGENCY, PAWEŁ GALA, PREZES WAVEMAKER POLSKA, I JACEK KULCZYCKI, PREZES OTO FILM – TO LAUREACI KONKURSU AD WO/MAN ROKU 2019. AD MARKETEREM ROKU 2019 ZOSTAŁ MARCIN SIENKOWSKI, DYREKTOR MARKETINGU OLX POLSKA

Trudno, żeby wygrał ktoś inny – tak zwycięstwo Macieja Maraska w ósmej edycji konkursu AD WO/MAN Roku w kategorii Agencje reklamowe skomentował Stanisław Dziedzic, prezes Film Produkcji. – To, co robi 2012 Agency, to kawał dobrej roboty. Kampanie Żywca, Warki, Castoramy, CCC – to są rzeczy, które mają inny sznyt niż poprzednie dokonania dla tych marek. I widać w tym rękę Maraska – dodaje Dziedzic.

– Bardzo lubię to jego podejście: po pierwsze – z rozmachem, po drugie – z dużą dozą humoru i lekkością, po trzecie – sięgające do korzeni reklamy, czyli przekonania, że reklama ma dać efekt – to wszystko jest dla Maraska niezwykle ważne. Jest już w branży 25 lat, przechodził przez poszczególne szczeble aż do założenia własnej agencji. Po prostu ta nagroda mu się należała jak psu zupa – stwierdza Rafał Baran, prezes i dyrektor zarządzający FCB Bridge2Fun.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.