TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2020

Następca TikToka?

Istniejąca od ponad roku aplikacja do tworzenia kilkusekundowych form wideo – Firework wzbudza pożądanie Google’a i niepokój właścicieli TikToka

Polski influencer Magic of Y podchodzi na ulicy do ładnej brunetki z pluszową maskotką goryla, która z kolei trzyma kostkę Rubika. Wprawnym ruchem ręki Y przemienia kostkę w cukierki. Ten kilkunastosekundowy filmik został wyświetlony już ponad 43 tys. razy od listopada ub.r. Jak na tego twórcę internetowego wcale nie jest to imponujący wynik, bo nagranie, na którym magik ubrany w koszulkę z napisem „Harry Potter” wymawia magiczne zaklęcie, a następnie pokazuje lewitującą kartę do gry – zostało wyświetlone 288 tys. razy. Oba filmy nie zostały opublikowane na YouTube, z którego głównie znany jest Magic of Y (jego kanał ma 966 tys. subskrypcji), lecz umieszczone na Fireworku, aplikacji przeznaczonej do publikacji krótkich, maksymalnie 30-sekundowych form wideo. Magic of Y tworzy na tej platformie od sierpnia 2019 roku. Efekt? Na Fireworku obserwuje go już blisko 14,5 tys. osób. Niezły wynik, biorąc pod uwagę, że aplikacja znana jest polskim użytkownikom internetu dopiero od kilku miesięcy, a na świecie od ponad pół roku. W skali globalnej na początku 2020 r. miała już 4,5 mln użytkowników, z czego w samej Polsce z aplikacji korzysta 100 tys. osób.

Iga Kołacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.