Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 01-02/2017

Może ugryźć

Kamila Gasiuk-Pihowicz, nowa twarz opozycji, musi popracować nad wizerunkiem.

Drobna brunetka w okularach w typie najlepszej uczennicy w klasie. Mimo zaledwie 33 lat szybko stała się najbardziej rozpoznawalną twarzą partii Nowoczesna, zaraz po jej liderze Ryszardzie Petru. Kamila Gasiuk-Pihowicz dała się zapamiętać jako kompetentna uczestniczka debaty na temat wyboru nowych sędziów Trybunału Konstytucyjnego. Jej celne wystąpienia spodobały się mainstreamowym mediom. „Narodziny gwiazdy – merytoryczna i waleczna” chwalił ją w kwietniu ub.r. portal NaTemat.pl. Tygodnik „Polityka” w tekście „Poczet młodych wilków sejmowych” zaliczył ją w zeszłym roku do najlepszych posłów opozycji. – Inteligentna i zaangażowana. Była sprawnym rzecznikiem Nowoczesnej i dobrze wypadała przed kamerą – ocenia Gasiuk-Pihowicz Wiesław Gałązka, specjalista ds. marketingu politycznego z Dolnośląskiej Szkoły Wyższej. Ale PR-owcy wskazują też jej słabe strony.

Pochodzi z Siedlec. Ukończyła prawo na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Zawsze była dobrą uczennicą. Jak wyznała w grudniu 2015 roku w wywiadzie dla „Gazety Wyborczej” już pod koniec podstawówki wiedziała, że będzie studiować ten kierunek. Medycyna nie wchodziła w grę, bo boi się krwi. Równolegle studiowała zaocznie finanse i bankowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Po studiach pracowała w firmach prawniczych i Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. Jeszcze na studiach zaczęła działać w Stowarzyszeniu Młode Centrum, młodzieżówce Unii Wolności. Tam też poznała swojego męża Michała Pihowicza, z którym zamieszkała w Pruszkowie. Mają dwoje dzieci – sześcioletniego Aleksandra i czteroletnią Zofię. Dla rodziny ma mało czasu, ale jak zapewniała w wywiadzie dla „GW”, raz w tygodniu chodzi z dziećmi do teatru, a na dobranoc czyta im książki.

Małgorzata Wyszyńska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.