Wydanie: PRESS 01-02/2017
Tygodnik obrotowy

Michał M. Lisiecki wie, jak przekonać do swojego tygodnika władzę, ale z przyciąganiem czytelników do „Wprost” idzie mu słabo.
Kiedy na okładce „Wprost” w październiku 2016 roku pojawiła się twarz Kamila Durczoka, a w środku tekst współautorstwa Sylwestra Latkowskiego, byłego naczelnego tego tygodnika, rynek wydawniczy skomentował, że w PMPG znowu czuć wiatr zmian. Kilka tygodni wcześniej ze stanowiska naczelnego „Wprost” odszedł Tomasz Wróblewski, który przez półtora roku robił wszystko, by zlikwidować w piśmie właśnie te cechy, które nadał mu Latkowski. I udało mu się, lecz nie trafił w gusta czytelników, doprowadzając do 50-procentowego spadku sprzedaży tygodnika.
Jacek Pochłopień jest piątym redaktorem kierującym tym tytułem od przejęcia wydawnictwa AWR „Wprost” przez Platformę Mediową Point Group w 2009 roku. Pochłopień miał być p.o. redaktorem naczelnym do końca 2016 roku. – To, czy zaproponujemy mu stanowisko redaktora naczelnego, zależeć będzie od tego, czy zrealizuje cele – zapowiadał Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media.
Sęk w tym, że metody osiągnięcia celów tego wydawcy bywają trudne do zaakceptowania przez naczelnych.
Małgorzata Wyszyńska
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
