Wydanie: PRESS 07-08/2016
Zapanować nad szokiem
Agata Małkowska-Szozda rozmawia z Piotrem Morkowskim, CEO Saatchi & Saatchi /Interactive Solutions
Czemu nikt w środowisku reklamy nie zna Piotra Morkowskiego, szefa jednej z największych, zatrudniających ponad 400 osób, grup reklamowych w Polsce?
Jestem z natury introwertykiem, nie mam parcia, by się prezentować przed światem. Zresztą nie wierzę, by stała obecność w mediach dobrze robiła biznesowi. Mediowa aktywność rozprasza, odwraca uwagę od tego, co chcę osiągnąć. Skupienie nad tym, co zespół i ja mamy do zrealizowania, jest kluczowe.
Jak w branży opartej głównie na relacjach robić biznes, stojąc z boku?
Mam doskonałe relacje z moim zespołem i z klientami, dla których pracuję, więc absolutnie nie stronię od tego, by relacje budować. Ale staram się je tworzyć w czasie wspólnej pracy, a nie podczas pustych spotkań.
Czy nieobecność w mediach i na branżowych imprezach nie przeszkadza na przykład w zdobywaniu nowych klientów?
Ja naprawdę wierzę, że o agencji najlepiej świadczy to, co sobą reprezentuje w codziennej pracy, a nie to, co pokazuje na konkursach i festiwalach. Widzę duży rozdźwięk pomiędzy tym, co prezesi agencji mówią o sobie i swoich firmach, a tym, co jest rzeczywistością. I nie chcę być tego częścią.
Agata Małkowska-Szozda
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter