Wydanie: PRESS 10/2015
Ranking firm public relations
Miniony rok pokazał, że rynek usług public relations w Polsce może jeszcze rosnąć.
Wzrost świadomości klientów na temat public relations oraz zwiększająca się konkurencja na rynku PR i rozwój technologiczny w branży – to najczęściej wymieniane przez prezesów agencji PR zmiany, które nastąpiły w ostatnich 10 latach. W tym roku – już po raz dziesiąty – zaprosiliśmy polskie agencje public relations do udziału w rankingu firm, który sporządzamy według przychodów ogółem, tym razem za 2014 rok.
Na ankietę odpowiedziały 22 agencje należące do Związku Firm Public Relations i osiem agencji niezrzeszonych. Udostępnione przez firmy dane dotyczące przychodów i zysków weryfikowaliśmy ze sprawozdaniami finansowymi z Krajowego Rejestru Sądowego lub dokumentami podatkowymi. Dane dotyczące przychodów z honorariów agencji (tzw. fee income) i zatrudnienia pochodzą wyłącznie od firm.
Joanna Sędek
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter