Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 06/2015

Nauka to potęgi CSR klucz

Stypendia, staże, programy dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa – społeczna odpowiedzialność biznesu coraz prężniej rozwija się w dziedzinie edukacji.

Inicjatywa zwana społeczną odpowiedzialnością biznesu (z ang. CSR – corporate social responsibility), której zadaniem jest równoważenie negatywnych skutków biznesu, przybiera coraz to nowe formy. – Początkowo CSR miał charakter filantropijny, firmy występowały jako darczyńcy wobec społeczności lokalnej – tłumaczy Krzysztof Kaczmar, prezes zarządu Fundacji Kronenberga przy City Handlowym. – Z czasem CSR przekształcił się w formę partnerstwa opartego nie tylko na współpracy, lecz również na współtworzeniu programów społecznych przez biznes i organizacje pozarządowe. Partnerstwo to widoczne jest ostatnio coraz bardziej w dziedzinie szeroko rozumianej edukacji.

Flagowym projektem Tesco Polska jest program „Tesco dla szkół” funkcjonujący od 2002 roku. – Od tego czasu wsparliśmy ponad 11 tysięcy szkół podstawowych i gimnazjalnych, zapewniając im nowoczesne wyposażenie o łącznej wartości ponad 13 milionów złotych – mówi Marta Marczuk-Komiszke, kierownik „Planu dla społeczności” Tesco Polska. Ostatnio program ten został rozszerzony o edukację w dziedzinie zdrowego żywienia dzięki konkursowi „Kulinarni odkrywcy”.

Do nowych inwestycji w dziedzinie edukacji przygotowuje się też KGHM, który od września planuje m.in. program „Miedziana szkoła matematyczna”. Mają to być dodatkowe zajęcia dla młodzieży gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej prowadzone według specjalnie przygotowanego podręcznika do matematyki.

Marian Maciejewski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.