Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 06/2015

Nauka to potęgi CSR klucz

Stypendia, staże, programy dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa – społeczna odpowiedzialność biznesu coraz prężniej rozwija się w dziedzinie edukacji.

Inicjatywa zwana społeczną odpowiedzialnością biznesu (z ang. CSR – corporate social responsibility), której zadaniem jest równoważenie negatywnych skutków biznesu, przybiera coraz to nowe formy. – Początkowo CSR miał charakter filantropijny, firmy występowały jako darczyńcy wobec społeczności lokalnej – tłumaczy Krzysztof Kaczmar, prezes zarządu Fundacji Kronenberga przy City Handlowym. – Z czasem CSR przekształcił się w formę partnerstwa opartego nie tylko na współpracy, lecz również na współtworzeniu programów społecznych przez biznes i organizacje pozarządowe. Partnerstwo to widoczne jest ostatnio coraz bardziej w dziedzinie szeroko rozumianej edukacji.

Flagowym projektem Tesco Polska jest program „Tesco dla szkół” funkcjonujący od 2002 roku. – Od tego czasu wsparliśmy ponad 11 tysięcy szkół podstawowych i gimnazjalnych, zapewniając im nowoczesne wyposażenie o łącznej wartości ponad 13 milionów złotych – mówi Marta Marczuk-Komiszke, kierownik „Planu dla społeczności” Tesco Polska. Ostatnio program ten został rozszerzony o edukację w dziedzinie zdrowego żywienia dzięki konkursowi „Kulinarni odkrywcy”.

Do nowych inwestycji w dziedzinie edukacji przygotowuje się też KGHM, który od września planuje m.in. program „Miedziana szkoła matematyczna”. Mają to być dodatkowe zajęcia dla młodzieży gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej prowadzone według specjalnie przygotowanego podręcznika do matematyki.

Marian Maciejewski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.