Wydanie: PRESS 03/2014
Scenariusz sukcesu
Percepcja reklam kinowych jest trzy–czterokrotnie lepsza niż telewizyjnych
Prawie miliard złotych wyniosły wydatki na reklamę kinową w 2013 roku. To jeden z dwóch segmentów rynku mediów, które notują wzrost przychodów z reklam i – zdaniem ekspertów – utrzymają tę tendencję. – Kino to medium, które oddziałuje na prawie wszystkie zmysły i niemal automatycznie prowokuje wysokie skupienie odbiorców, co wpływa również na odbiór reklam przed seansem – podkreśla Maciej Świątek, director w dziale client leadership w domu mediowym Mindshare Polska. Dlatego wśród kinowych reklamodawców są nie tylko firmy z branży dóbr szybkozbywalnych i telekomunikacyjnej, technologicznej i motoryzacyjnej. – Obserwujemy też rosnące zainteresowanie klientów z branż: usług finansowych, firm ubezpieczeniowych i banków, branży kosmetycznej czy farmaceutycznej – mówi Anna Pruszyńska, dyrektor marketingu i reklamy sieci kin Helios. – Liczba reklamodawców rośnie – dodaje.
Daria Różańska
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter