Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Wydanie: PRESS 03/2014

Scenariusz sukcesu

Percepcja reklam kinowych jest trzy–czterokrotnie lepsza niż telewizyjnych

Prawie miliard złotych wyniosły wydatki na reklamę kinową w 2013 roku. To jeden z dwóch segmentów rynku mediów, które notują wzrost przychodów z reklam i – zdaniem ekspertów – utrzymają tę tendencję. – Kino to medium, które oddziałuje na prawie wszystkie zmysły i niemal automatycznie prowokuje wysokie skupienie odbiorców, co wpływa również na odbiór reklam przed seansem – podkreśla Maciej Świątek, director w dziale client leadership w domu mediowym Mindshare Polska. Dlatego wśród kinowych reklamodawców są nie tylko firmy z branży dóbr szybkozbywalnych i telekomunikacyjnej, technologicznej i motoryzacyjnej. – Obserwujemy też rosnące zainteresowanie klientów z branż: usług finansowych, firm ubezpieczeniowych i banków, branży kosmetycznej czy farmaceutycznej – mówi Anna Pruszyńska, dyrektor marketingu i reklamy sieci kin Helios. – Liczba reklamodawców rośnie – dodaje.

Daria Różańska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.