Wydanie: PRESS 03/2014
Stowarzyszenie tanich wycieczek
Szef Stowarzyszenia Polskich Mediów robi biznes na łamaniu etyki dziennikarskiej
Oferta była intrygująca, bo prawie darmowa. Egipt, od 29 listopada do 6 grudnia ub.r., zakwaterowanie w luksusowym hotelu z basenami, all inclusive. No i spore szanse na zakwalifikowanie się, gdyż „zwyczajowo, pierwszeństwo udziału w sesjach mają aktywni dziennikarze”.
Aktywny dziennikarz wysłał pytanie o plan imprezy do organizatorów – Stowarzyszenia Polskich Mediów. Planu nie otrzymał, ale jedno obiecali na mur beton: „czas na kąpiele wodne i słoneczne oraz indywidualny wypoczynek”.
Na ofertę skusiło się ok. 300 osób. Akredytacje – jak SPM nazywa zakwalifikowanie na taki turnus – otrzymało 100 szczęśliwców.
Mariusz Kowalczyk
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter