Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Wydanie: PRESS 03/2014

Ukryte w treści

Mimo ograniczonego dostępu do reklamy polscy marketerzy coraz lepiej wykorzystują Twittera do promocji

Ponad 5,7 tys. tweetów wygenerowała w serwisie mikroblogowym Twitter w czerwcu ub.r. kampania PZU „Agenci mocno pomocni”, której celem było pokazanie wyjątkowości agentów PZU. Pomysł na kampanię oparty był na wykorzystaniu aplikacji Akinator (stworzonej w 2007 roku przez holenderską firmę Elokence), która po otrzymaniu odpowiedzi na zadane przez siebie kilkanaście pytań odgaduje, o kim myśli pytający. W ten sposób ubezpieczyciel chciał pokazać, że jego agenci znają potrzeby swoich klientów tak dobrze, jakby czytali im w myślach. Działania, w których wykorzystano także serwisy Facebook i YouTube, wywołały dyskusję na Twitterze – internauci zastanawiali się, jak to możliwe, że agent Zbyszek (bohater kampanii) potrafi odgadnąć nawet nieoczywiste postacie. Codziennie pojawiały się setki wpisów, a hashtag #mocnopomocni przez kilka dni z rzędu utrzymywał się na liście twitterowych trendów w Polsce.

Piotr Zieliński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.