Wydanie: PRESS 07/2003

Elementy PR-owe

W dobie recesji redagowaniem pism zajęli się pracownicy działów reklamy.

"Jak już wspominałam, zamieszczenie informacji prasowych jest uzależnione od naszej współpracy reklamowej. Pierwszeństwo, jeśli chodzi o publikacje materiałów PR, mają nasi klienci, tzn. firmy, które zamieściły u nas reklamę" - takiej treści e-mail jeden z PR-owców, z którymi rozmawialiśmy, dostał niedawno z redakcji miesięcznika kobiecego. Przypadki, gdy pracownicy pisma dają do zrozumienia, że pojawienie się w artykule nazwy firmy bądź produktu zależeć będzie od pieniędzy wyłożonych na reklamę, już wcześniej nie były rzadkością, ale trudno było o dowody na piśmie.

Od pewnego czasu pracownicy działów marketingu czy reklamy pism twierdzą jednak, że bez takich działań nie są w stanie pozyskać i utrzymać reklamodawców.

Anna Nalewajk

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.