Wydanie: PRESS 07/2003
Planowanie (dla) rodziny
Media plannerzy, planując kampanię w segmencie prasy dla rodziców,kierują się nie tylko zasięgiem i wynikami sprzedaży,ale także dystrybucją zwrotów.
Media plannerzy różnie planują kampanie w segmencie prasy dla rodziców. Nutricia reklamuje się we wszystkich pięciu pismach segmentu, w każdym z innym nasileniem. - Wchodzimy we wszystkie pisma, bo nawet liderzy tego rynku nie mają dużego zasięgu - mówi Dorota Marynowicz, group account director w Brand & Media OMD, obsługującym Nutricię. Nasilenie kampanii w danym tytule zależy od wyników sprzedaży, czytelnictwa, a nawet rodzaju dołączanego gadżetu.
Grzegorz Kopacz
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter