Wydanie: PRESS 07/2003

Planowanie (dla) rodziny

Media plannerzy, planując kampanię w segmencie prasy dla rodziców,kierują się nie tylko zasięgiem i wynikami sprzedaży,ale także dystrybucją zwrotów.

Media plannerzy różnie planują kampanie w segmencie prasy dla rodziców. Nutricia reklamuje się we wszystkich pięciu pismach segmentu, w każdym z innym nasileniem. - Wchodzimy we wszystkie pisma, bo nawet liderzy tego rynku nie mają dużego zasięgu - mówi Dorota Marynowicz, group account director w Brand & Media OMD, obsługującym Nutricię. Nasilenie kampanii w danym tytule zależy od wyników sprzedaży, czytelnictwa, a nawet rodzaju dołączanego gadżetu.

Grzegorz Kopacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.