Wydanie: PRESS 07/2003

Scroodge

Kolejna wojna cenowa wywołana przez Jakuba Bierzyńskiego, prezesa domu mediowego OMD Poland, to próba utrzymania przezeń wizerunku enfant terrible polskiego światka reklamowego.

O Bierzyńskim? Niechętnie. Cała skuteczność Kuby polega na tym, że dzięki swojej popularności w mediach potrafi przeprowadzić wiele spraw w sposób dla siebie korzystny. Dlaczego mam mu w tym pomagać? - stwierdza szef dużego domu mediowego proszony o rozmowę o Jakubie Bierzyńskim, prezesie OMD Poland, największego na polskim rynku domu mediowego. Popularność medialna prezesa i jego dar przekonywania to, zdaniem naszych rozmówców, klucz do sukcesu OMD. Na tym kończy się jednomyślność w ocenie Jakuba Bierzyńskiego. Dla jednych jest on bowiem krwiożerczym kapitalistą, dla którego liczą się tylko pieniądze, a dla innych - wizjonerem, jednym z największych autorytetów w branży.

Bierzyński o sobie, bez fałszywej skromności: - Jestem agresywnym graczem na rynku, którego zasady w miarę rozumiem. Za to mi płacą.

Karol Chlipalski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.