Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2023

Grupa OLX

CEZARY ROGULSKI Advertising Diectors

Cezary Rogulski
Advertising Director

Piotr Szpunar
ad sales manager

Piotr Kowalczyk
ad sales automotive manager

Kontakt

Pl. Konesera 9
03-736 Warszawa
[email protected]
reklama.olx.pl

Dla nas, jak i dla wszystkich, 2022 rok był okresem bardzo trudnym. Czasem niepewności, nowych realiów, z którymi wcześniej nie mieliśmy do czynienia. Ale codzienna praca i zaangażowanie zespołu Biura Reklamy Grupy OLX pozwoliły nam sprostać wyzwaniom.

W tym roku kładziemy nacisk na nowości. Oprócz rozbudowania portfolio formatów na stronach mobilnych OLX i Otomoto poszerzyliśmy ofertę o wideo. Nie zależało nam jednak tylko na dodaniu kolejnych slotów reklamowych – naszym celem było stworzenie rozwiązań mających bardzo wysokie wskaźniki mediowe (np. CTR czy VA). Nowości już spotkały się z olbrzymim zainteresowaniem i stają się integralną częścią mediaplanów naszych partnerów biznesowych. Dla większości klientów z branży motoryzacyjnej portal Otomoto.pl jest serwisem pierwszego wyboru, a nowe formaty powodują, że stajemy się dla nich jeszcze atrakcyjniejsi.

W dalszym ciągu dbamy o swoją unikalność. Segmenty behawioralne biorące swój początek w analityce – nasza wiedza o użytkowniku poszukującym produktu w określonej cenie – są tym, co wyróżnia nas na rynku polskiego internetu. Śmiało możemy powiedzieć, że ponad 92 proc. kampanii realizowanych w serwisach Grupy OLX to działania oparte na segmentach behawioralnych.

Grupa OLX otworzyła się na akcje niestandardowe, które wykraczają poza klasyczną kampanię reklamową. Przy akcjach tych możemy korzystać z narzędzi, które na co dzień wykorzystywane są do naszej komunikacji z użytkownikami, np. ikonka na stronie głównej serwisu, mailing OLX i Push z aplikacji OLX. Cieszy nas coraz większe zainteresowanie projektami, dzięki którym dana marka porusza się w naturalnym środowisku naszego użytkownika. Pierwsze realizacje są już za nami i możemy śmiało powiedzieć, że były bardzo udane, także z perspektywy KPI.

MEDIA

Internet: serwisy Grupy OLX: OLX.pl – 12,8 mln realnych użytkowników (RU),  Otomoto.pl – 5,5 mln RU, Otodom.pl – 3,9 mln RU (Mediapanel I 2023), aplikacje OLX, Otomoto

NAGRODY

Wyróżnienie – Biura Reklamy Online 2022 „MMP”

Grupa OLX należy do IAB

HIT 2022

W minionym roku wprowadziliśmy do oferty kilka nowych formatów reklamowych, m.in. wideo na listingach i stronie z ogłoszeniami serwisu OLX oraz format top mobile board sticky, który skutecznie performuje w działaniach dla naszych klientów. Zaobserwowaliśmy też, że coraz większym zainteresowaniem, ze względu na efektywność i natywny charakter, cieszą się akcje specjalne, w których wykorzystujemy formaty na co dzień niedostępne reklamowo.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.