TVN Media

DOROTA ŻURKOWSKA Group Senior Vice President Revenue i Członek Zarządu TVN Warner Bros. Discovery
Dorota Żurkowska
group senior vice president revenue
członek zarządu TVN Warner Bros. Discovery
Marcin Idzik
sales director TVN Media
Magdalena Jabłońska
digital sales director TVN Media
Kontakt
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa
[email protected]
FB & IN @tvnmedia.pl
www: tvnmedia.pl
platforma wiedzy i inspiracji: tv.tvnmedia.pl
TVN Warner Bros. Discovery to największa grupa mediowa w Polsce. Obok telewizji linearnej, VOD i serwisów online portfolio Grupy tworzą produkcje kinowe i licencje. Biuro reklamy TVN Media to silny ekosystem multiscreen oparty na kontencie własnym oraz partnerów Premium TV i Digital, osiągający impakt reklamowy na poziomie 97 proc. zasięgu.
Stawiamy na efektywność i celne reagowanie na dynamiczne zmiany w otoczeniu. Bliższa współpraca obszarów biznesowych to możliwość lepszego odpowiadania na potrzeby rynku. W następstwie zmian w strukturze za kształtowanie i nadzór nad realizacją polityki handlowej i cenowej biura reklamy TVN Media oraz relacje z kluczowymi klientami odpowiada Marcin Idzik, dyrektor sprzedaży. Nasze cele biznesowe to utrzymanie silnej pozycji w telewizji linearnej, z największą stacją ogólnopolską TVN, dynamiczny rozwój oferty wideo, strategiczne partnerstwa poszerzające inventory reklamowe, dalszy rozwój innowacji oraz powołanie modelu franczyz kontentowych. Różnorodność rozwiązań dopełnia sport, obecny w całym ekosystemie zarówno linearnie, jak i w digital, gwarantując szerokie dotarcie do różnorodnych grup odbiorców. Silny obszar oferty programowej nadal będą stanowić produkcje Player.pl, co pozwoli na utrzymanie pozycji lidera wśród platform VOD z lokalnym kontentem. Powołanie nowego serwisu VOD.pl dopełnia model dystrybucji treści (SVOD/ADLITE/AVOD), otwierając nowe możliwości komunikacji marek w obszarze AVOD.
Łącząc social media z telewizją i digitalem, tworzymy skuteczne koncepcje komunikacyjne we współpracy z influencerami i talentami. Nasza oferta niestandardowa skierowana do najmłodszych widzów powiększyła się o nowe stacje: Cartoon Network i Cartoonito, dobudowując zasięg miesięczny o prawie 5 mln widzów. Stawiamy na rozwój produktów pozwalających na dokładniejsze targetowanie (addressable tv) oraz umożliwiających dynamiczny zakup reklam (AdAuction). Wprowadzamy rozwiązania kontentowe z wykorzystaniem technologii bazującej na sztucznej inteligencji. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, wprowadzamy nową grupę rozliczeniową A 20–54.
MEDIA
Telewizja: TVN – udział w rynku: 9,7 proc., średni zasięg miesięczny: 79,3 proc., 28,3 mln widzów, TVN 7 – udział w rynku: 4,0 proc., średni zasięg miesięczny: 66,8 proc., 23,8 mln widzów, Premium TV – udział w rynku: 19,6 proc., średni zasięg miesięczny: 93,1 proc., 33,2 mln widzów (NAM, IX–XI 2022, 6:00-25:59, SHR TG A16–49; COV, COV% TG A4+)
Internet: Digital TVN Media – zasięg produktów wideo: 27,7 mln unikalnych odbiorców (dane własne, estymacja 2023)
HIT 2022
Rok 2022 to finalizacja fuzji Discovery z WarnerMedia i powstanie Warner Bros. Discovery, wiodącego koncernu mediowego na świecie. To również wyjątkowy rok dla stacji TVN, która świętowała 25-lecie nadawania. Był to czas wdrożenia licznych innowacji i nowych rozwiązań technologicznych. Jako pierwsi w Polsce i nieliczni na świecie udostępniliśmy ofertę telewizji adresowalnej, łączącą moc telewizji i precyzję digitalu. Zaoferowaliśmy model dynamicznego zakupu reklam poprzez aukcje telewizyjne. Był to także rok wielu wyróżnień i kluczowych nagród branżowych. Po raz kolejny reklamodawcy przyznali TVN Media tytuł Biura Reklamy Roku, a efektywność naszych działań została wielokrotnie nagrodzona w kluczowych konkursach branżowych, jak Effie Awards, Mixx Awards czy Kreatura.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
