TikTok

RAFAŁ DRZEWIECKI p.o. country manager
Rafał Drzewiecki
p.o. country manager
Tomasz Serwotka
szef sprzedaży kluczowych klientów
Rafał Kaniecki
szef sprzedaży agencyjnej
Rustam Ziganshin
szef sprzedaży performance
Jakub Klimczyk
szef działu obsługi klienta
Kontakt
ul. Grzybowska 62
00-844 Warszawa (WeWork)
[email protected]
Tiktok.com/business/pl-PL
TikTok jest platformą, która w 2023 roku będzie się dalej dynamicznie rozwijać tak pod względem liczby i różnorodności użytkowników, jak i na płaszczyźnie biznesowej. Organiczny potencjał uzupełnią działania w kluczowych obszarach: bezpieczeństwa użytkowników, rozwoju produktu reklamowego, edukacji rynku, wypełniania roli strategicznego partnera dla naszych klientów oraz obsługi klienta.
Wierzymy, że bezpieczny kontekst dla marki zaczyna się od zapewnienia naszej społeczności bezpieczeństwa, komfortu i przyjaznej przestrzeni. Żaden reklamodawca nie chce się pojawiać w towarzystwie nieodpowiednich treści, żaden też konsument nie myśli o zakupach, nie będąc we właściwym nastroju. Zaufanie po wszystkich stronach zwiększają: zakaz reklamy politycznej, większa przejrzystość działania mechanizmów rekomendacyjnych czy systemów reklamowych, silniejsze narzędzia weryfikacji i moderacji treści (w tym reklamowych). To absolutny priorytet na 2023 rok, obejmujący zwalczanie treści nierzetelnych czy nieprawdziwych, narzędzia poprawiające cyfrowy dobrostan oraz pionierski w tej gałęzi biznesu system kategoryzacji treści.
W 2022 roku testowaliśmy wspólnie z klientami wiele nowych rozwiązań i produktów. Ten rok rozpoczynamy z gotową paletą produktów dotyczących całego lejka zakupowego i zdecydowanej większości celów biznesowych klientów. W tym roku skupimy się na ich doskonaleniu, szczególnie w obszarze e-commerce, w tym Video Shopping Ads – reklam wideo z linkami zakupowymi zaprojektowanych z myślą o maksymalizacji wydajności i ROI.
W zatłoczonym świecie mediów chcemy wyróżniać się poprzez współpracę z kluczowymi partnerami na poziomie stricte strategicznym, który zakłada nasze zaangażowanie nie tylko w proces wykonania, ale już w etap samego briefu na kampanię. Po okresie dynamicznego wzrostu platformy oraz procesie wprowadzania na TikToka kolejnych marek naszym głównym celem jest upewnianie się, że nasi partnerzy odnoszą wymierne korzyści biznesowe z reklam, a obecność ich marek na TikToku to przede wszystkim maksymalizowanie potencjału wzrostu ich biznesu.
Dodatkowo w tym roku wspólnie z naszymi partnerami uruchomiliśmy serię warsztatów strategicznych, które pozwalają nam jeszcze lepiej zrozumieć wyzwania biznesowe naszych klientów, dzięki czemu jesteśmy w stanie wspólnie wypracować całoroczną strategię obecności danej marki na TikToku.
Marki, które dopiero chcą wejść w przestrzeń naszej platformy, mogą liczyć na nasze wsparcie, edukację i narzędzia, aby skutecznie rozwijać swoją obecność na TikToku. Ten ekosystem świetnie działa.
MEDIA
Internet: TikTok – ponad 1 mld użytkowników na świecie, w tym ponad 100 mln w Europie
TikTok należy do IAA, IAB
HIT 2022
Rok 2022 stał pod znakiem rozwoju i skalowania biznesu – efektu pracy sprzedaży i obsługi klienta. Zdobyte zaufanie marek i udowodniona efektywność działań przyprowadziły na TikToka niemal wszystkich największych reklamodawców w Polsce, a to z kolei przełożyło się na kilkukrotny wzrost biznesu, i to mimo negatywnych zjawisk społeczno-ekonomicznych.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
