Polityka

ZESPÓŁ BIURA REKLAMY
Izabela Kowalczyk-Dudek
dyrektorka
tel. 601 161 992, (22) 451 61 45
[email protected]
Mariola Galewska
menedżerka ds. rozwoju i strategii sprzedaży
tel. 723 190 888, (22) 451 61 67
[email protected]
Karolina Gieryszewska
key account manager
tel. 601 869 577, (22) 451 61 42
[email protected]
Małgorzata Skorupa
key account manager
tel. 601 234 868, (22) 451 61 38,
[email protected]
Damian Woźnicki
key account manager
tel. 601 316 265, (22) 451 61 49
[email protected]
Julian Sobiech
specjalista ds. CRM i kampanii marketingowych
tel. 512 173 328, (22) 451 61 48
[email protected]
Kontakt
ul. Słupecka 6, 02-309 Warszawa
tel./ fax 22 451 61 33
[email protected]
Polityka.pl/biuroreklamy
Mimo wszystkich zewnętrznych trudności klienci muszą szukać dotarcia do konsumentów i zasobność portfela jest ważnym atutem. Dlatego wydawnictwo Polityka i wszystkie nasze tytuły są świetnym wyborem. Wiemy od klientów, że reklama w naszych mediach działa i przekłada się na wyniki sprzedaży. A to m.in. dzięki wysokiej jakości treściom, które mają wiernych czytelników i coraz więcej odbiorców online, a także dzięki temu, że w relacjach z marketerami przede wszystkim wsłuchujemy się w ich potrzeby i dostarczamy im rozwiązania do nich dopasowane, spersonalizowane.
W rezultacie mamy też grono stałych partnerów biznesowych, a w ostatnim czasie odnotowujemy coraz więcej zapytań od branży finansowej, zainteresowanej przede wszystkim projektami edukacyjnymi, ale też poprawą wizerunku branży. Widzimy też znaczący wzrost zainteresowania artykułami promocyjnymi w serwisie (o 17 proc. w skali roku) – jest to obecnie jedyna forma prezentacji treści komercyjnych umożliwiająca dotarcie do subskrybentów serwisu Polityka.pl.
W naszej cyfrowej ofercie pojawia się coraz więcej nowych produktów reklamowych, np. partnerskie podcasty czy debaty online. Wkrótce, wraz z rozwojem uruchomionego przed rokiem serwisu Projektpulsar.pl, ofertę tę wzbogacą nowe rozwiązania dla przekazów popularnonaukowych.
Ten rok będzie czasem kampanii wyborczej, co oznacza, że nasi czytelnicy i odbiorcy – 70 proc. z nich deklaruje zainteresowanie krajową i międzynarodową polityką (przy średniej krajowej na poziomie 22 proc.) – będą prawdopodobnie jeszcze uważniej śledzić nasze media. Dla marketerów będą więc one jeszcze atrakcyjniejszym kanałem dotarcia do liderów opinii.
MEDIA
Prasa: „Polityka” – sprzedaż: 89 487 egz. czytelnictwo: 319 tys. osób, „Forum” sprzedaż: 7305 egz. (PBC I-XII 2022), „Wiedza i Życie” – sprzedaż: 16 916, „Świat Nauki/Scientific American” – sprzedaż: 7148 egz. (PBC, sprzedaż: I–IX 2022, czytelnictwo I–XII 2022), „Salon” – sprzedaż: 6,9–8,2 tys. egz., wydania specjalne: „Pomocnik Historyczny” i „Pomocnik Historyczny Biografie” – sprzedaż: 14–18 tys. egz.; „Niezbędnik Inteligenta” – sprzedaż: 10–14 tys. egz.; „Omnibus” – sprzedaż: 8,5 tys. egz. (dane własne)
Internet: Polityka.pl – działa w modelu subskrypcyjnym, liczba unikalnych użytkowników (UU): 1 522 821, liczba odsłon (PV) 6 694 247, Projektpulsar.pl (start luty 2022) – działa w modelu subskrypcyjnym, UU: 40 245, PV: 100 637(Google Analytics, II 2022–I 2023), 2650 płacących subskrybentów (30 I 2023); aplikacje: Polityka Cyfrowa – ponad 23,4 tys. subskrybentów, Kindle – 1,1 tys. subskrybentów; podcasty: historyczne, kulturalne, naukowe oraz serie specjalne
Eventy: Paszporty „Polityki”, Nagroda Architektoniczna „Polityki”, Nagroda Specjalna Magazynu „Salon”, Nagrody Naukowe
Polityka należy do Izby Wydawców Prasy
HIT 2022
W lutym 2022 roku uruchomiliśmy nowy serwis internetowy Projektpulsar.pl – portal popularnonaukowy, który powstał w wyniku fuzji serwisów internetowych „Świata Nauki” oraz „Wiedzy i Życia”. Na zawartość codziennie aktualizowanego serwisu składają się naukowe newsy i doniesienia, pogłębione materiały własne pisane specjalnie na jego potrzeby, podcasty przygotowane przez redakcję Pulsara, recenzje i zapowiedzi książek naukowych, a także bieżące i archiwalne wydania „Wiedzy i Życia” i „Świata Nauki” w formie cyfrowej. Serwis dostępny jest w modelu subskrypcyjnym, aktualnie ma 2650 subskrybentów.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
