Gremi Media

JAROSŁAW MACHOCKI wiceprezes zarządu ds. komercyjnych
Jarosław Machocki
wiceprezes zarządu ds. komercyjnych
[email protected]
Joanna Żero-Zaskurska
dyrektorka ds. sprzedaży i projektów specjalnych
[email protected]
Paulina Biernacka
dyrektorka new business & online
[email protected]
Eliza Witkowska
dyrektorka ds. wsparcia sprzedaży i rozwoju biznesu
[email protected]
Anna Szałaj
koordynatorka działu szkoleń i konferencji dziennika „Rzeczpospolita”
[email protected]
Aleksandra Kujawa
dyrektorka ds. multimediów
[email protected]
Kontakt
ul. Prosta 51
00-838 Warszawa
tel. 22 629 86 14, 621 48 69
fax: 22 621 46 58, 625 61 57
Gremimedia.pl/reklama
Nasza firma jest gotowa na wyzwania, jakie może przynieść nadchodzący rok. W obliczu możliwego spowolnienia gospodarczego i niepewności na rynku naszym priorytetem jest konsekwentne realizowanie strategii cyfryzacji wydawnictwa i umacnianie pozycji lidera w dziedzinie biznesu, prawa i ekonomii, aby zapewnić naszym partnerom biznesowym możliwość dotarcia do szerokiej grupy docelowej – liderów opinii, decydentów, kadry zarządzającej i administracji.
„Rzeczpospolita” jest największym dziennikiem biznesowym w Polsce. Naszą przewagą jest wartościowy i rzetelny content. Tytuł od lat utrzymuje pozycję lidera wśród dzienników ekonomiczno-gospodarczych i od lat znajduje się w czołówce najczęściej cytowanych mediów. Według najnowszego raportu IMM „Rzeczpospolita” zajęła pierwsze miejsce jako najbardziej opiniotwórczy tytuł prasowy w Polsce w 2022 roku (Raport IMM, 2022). Z kolei „Parkiet” jest najczęściej wybieranym źródłem informacji wśród inwestorów (OBI 2022).
Reklamodawcy cenią nasze media także za bezpieczne otoczenie dla swojego przekazu komunikacyjnego.
W tym roku stawiamy na utrzymanie bogatej oferty projektów specjalnych, które rokrocznie przyciągają licznych partnerów biznesowych oraz kreowanie nowych inicjatyw. Rozwijamy także produkty online – w naszych serwisach wprowadziliśmy nowe rozwiązania richmediowe, które odnotowują bardzo dobre wskaźniki konwersji. Kontynuujemy także rozwój formatów premium oraz oferty serwisów tematycznych (najnowszy z uruchomionych serwisów to Edukacja.rp.pl poświęcony systemowi edukacji i rozwojowi osobistemu).
MEDIA
Internet: Rp.pl – liczba realnych użytkowników (RU): 4 244 724, liczba odsłon (PV): 19 487 550, Parkiet.com – RU: 382 158, PV: 1 333 926, Sportdziennik.com – RU: 61 560, PV: 245 898 (Mediapanel, I 2023), Historia.uwazamrze.pl – RU: 19 017, PV: 27 688 (Gemius Prism, I 2023)
serwisy tematyczne: Plus-minus.rp.pl, Cyfrowa.rp.pl, Energianews.rp.pl, Firma.rp.pl, Logistyka.rp.pl, Moto.rp.pl, Pieniadze.rp.pl, Radar.rp.pl, Regiony.rp.pl, Sukces.rp.pl, Turystyka.rp.pl, Edukacja.rp.pl, Klimat.rp.pl, Zdrowie.rp.pl, Rankingi.rp.pl, Podcasty.rp.pl
Prasa: „Rzeczpospolita” – sprzedaż: 34 142 egz.; liczba czytelników: 327 983, „Rzeczpospolita Plus Minus” – sprzedaż 39 841 egz., liczba czytelników: 239 483 „Gazeta Giełdy i Inwestorów Parkiet” – sprzedaż: 3516 egz., liczba czytelników: 94 426, „Sport” – sprzedaż: 2785 egz., „Historia Uważam Rze” – sprzedaż: 4474 egz. (PBC, XII 2022 – sprzedaż wydania, I–XII 2022 – czytelnictwo)
Inne: projekty specjalne m.in.: Lista 500, Lista 2000, Ranking Kancelarii Prawniczych, Orzeł Innowacji, Walka o klimat, Ranking Samorządów, Byki i Niedźwiedzie „Parkietu”, Gra Giełdowa Parkiet Challenge, PR & Media Days, Spotkania Liderów Branż (m.in. nieruchomości, TSL)
NAGRODY
SoDA Award 2022 dla „Rzeczpospolitej” za pomyślną współpracę oraz rzetelne przekazywanie informacji o branży IT, wyróżnienie PKOl dla „Rzeczpospolitej” za krzewienie idei olimpijskiej oraz pielęgnowanie dorobku rodzimego sportu
Gremi Media należy do IAB, PBC
HIT 2022
Konsekwentnie realizujemy strategię cyfryzacji naszych marek. Nasze serwisy Rp.pl oraz Parkiet.com zostały poddane gruntownej przebudowie, by spełnić najnowsze wymagania technologiczne i projektowe. Wdrożenie nowego, wielokanałowego systemu zarządzania treścią CMS oraz systemów e-commerce i paywall pozwoliło na jeszcze bardziej intuicyjne, szybkie i przejrzyste korzystanie z serwisów. Dzięki temu Rp.pl i Parkiet.com zyskują nowe możliwości rozwoju zarówno w obszarze mediowym, jak i komercyjnym – odnotowujemy wzrost wskaźników efektywnościowych oraz kontynuujemy rozwój formatów premium. Naszą ofertę reklamową uzupełniają nowe formaty richmediowe: Paralaxa, Carousel, Cube oraz Slash.
Wub.r. w gronie partnerów świętowaliśmy 25-lecie serwisu Rp.pl, co świadczy o trwałości i pozycji brandu na naszym rynku. Serwis zdobył uznanie jako wiarygodne i jakościowe źródło informacji oraz cenione medium reklamowe.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
