Burda Media Polska

Michał Helman
chief commercial officer
Monika Ceglińska Maciak
head of digital ad product and sales strategy
tel. 607 573 484
[email protected]
Małgorzata Gurbała
sales director multimedia luxury and lifestyle
tel. 600 207 181
[email protected]
Monika Muszyńska
sales director digital and consumer insights
tel. 602 606 353
[email protected]
Katarzyna Nowakowska
sales director strategic partnerships
tel. 692 440 118
[email protected]
Jakub Wilczak
programmatic and data director
tel. 509 396 939
[email protected]
Kontakt
ul. Marynarska 15
02-674 Warszawa
[email protected]
Burdamedia.pl/reklama
LinkedIn: burda-media-poland
Burda Media Polska jest dziś największą firmą mediową w obszarze lifestyle w Polsce, która posiada w portfolio w pełni multimedialne marki będące liderami w swoich kategoriach tematycznych. Nasza oferta wyróżnia się dzięki kreatywnym pomysłom wypracowanym dla klientów reklamowych pod kątem sprecyzowanych kanałów dotarcia do danego odbiorcy. Nasze produkty oparte na silnych markach, takich jak „Elle”, „Viva!”, „Glamour”, Wizaz.pl, Polki.pl czy „National Geographic” docierają do milionów użytkowników serwisów internetowych i zaangażowanych fanów w mediach społecznościowych.
Biuro reklamy skupia się dziś na aktywnym rozbudowywaniu oferty digitalowej. Proponujemy nowe produkty reklamowe i modele rozliczenia, m.in. w obszarze programmatic i performance. Dzięki rozbudowie tych kanałów sprzedaży partnerzy reklamowi zyskali dostęp do zaangażowanych użytkowników w kluczowych dla nich segmentach kobiecych. W ten sposób odpowiadamy na zmiany na rynku – zachowań konsumentów, ale i reklamodawców – będące efektem pandemii, wysokiej inflacji i niepewności związanej z wojną za naszą wschodnią granicą. Zrobiliśmy odważny krok w przyszłość i czujemy się bardzo dobrze przygotowani do odpowiedzi na wyzwania, które stoją przed rynkiem mediów.
MEDIA
Prasa: „Elle”, „Elle Decoration”, „Viva!”, „Glamour”, „National Geographic”, „NG Traveller” – łączny zasięg: 2,3 mln czytelników (PBC, I–XII 2022, CCS; wszyscy)
Internet: 17 serwisów, w tym: Elle.pl, Viva.pl, Glamour.pl, Party.pl. Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Przyslijprzepis.pl, Mojegotowanie.pl, Gotujmy.pl, National-geographic.pl, Mamotoja.pl, Niania.pl – łączna liczba realnych użytkowników: ponad 13,7 mln, liczba odsłon: 163 mln odsłon (Megapanel/PBI, XII 2022); Cocolita.pl – jedna z trzech największych drogerii online; profile mediów w serwisach społecznościowych
Eventy: Elle Style Awards, Kobieta Roku Glamour, Party Fashion Night, Viva Photo Awards, Gala Kosmetyk Wszech Czasów Wizaż
NAGRODY
Biuro Reklamy 2020 i 2021 roku „MMP” – wyróżnienie
HIT 2022
Miniony rok był dla Burda Media przełomowy – po uzyskaniu zgody UOKiK na połączenie z Edipresse Polska rozpoczął się proces integracji obu firm, który zakończyło jesienią przedstawienie strategii rozwoju biznesu. Zakłada ona koncentrację na produktach mediowych z segmentu luxury and lifestyle i dalszym rozwoju w Polsce przede wszystkim internetowego portfolio w tym obszarze. Burda Media Polska dołączyła do grona 15 największych podmiotów internetowych w Polsce, będąc jednocześnie liderem w kluczowych kategoriach tematycznych: moda i uroda, kulinaria (Megapanel, XII 2022).
Ofertę reklamową uzupełnia zakupiona w 2021 roku internetowa drogeria Cocolita.pl, która jest nowoczesną platformą e-commerce, dzięki której klienci reklamowi zyskali możliwość w pełni zintegrowanej komunikacji marketingowej połączonej z działaniami sprzedażowymi.
Mamy też własną platformę do zarządzania kampaniami influencerskimi oraz do zarządzania społecznościami wokół marek np. Klub Recenzentki Wizaz.pl.
W Burda Media Polska działa również Content Studio, które jest domem produkcyjnym wszystkich treści komercyjnych, w tym sesji foto i wideo, a także podcastów.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
