Wydanie: TV & WIDEO 2019

Pokolenie Netfliksa

BADANIE PROWADZONE W KOLEBCE NETFLIKSA – STANACH ZJEDNOCZONYCH – DAJE WGLĄD W PREFERENCJE I ZWYCZAJE WIDZÓW SERWISU, KTÓRY ZREWOLUCJONIZOWAŁ SPOSÓB OGLĄDANIA WIDEO NA ŚWIECIE

TRZECI SEZON SERIALU „STRANGER THINGS”, KTÓREGO PREMIERA BYŁA W LIPCU 2019 ROKU, MIAŁ MOCNE WEJŚCIE: WSPARTY INTENSYWNĄ KAMPANIĄ PROMOCYJNĄ, ZWŁASZCZA W STANACH ZJEDNOCZONYCH, POBIŁ REKORD OGLĄDALNOŚCI NETFLIKSA.

W ciągu czterech dni osiągnął rekordową liczbę wyświetleń: odtworzono go w 40,7 mln gospodarstw domowych na świecie, z czego w ponad 18 mln domów obejrzano w ciągu tych czterech dni całą serię. To sprawiło, że kontynuacja serialu z nastoletnimi bohaterami stawiającymi czoła zjawiskom paranormalnym zostawiła w tyle dotychczasowe hity, jak choćby „Nie otwieraj oczu” („Bird Box” – pełnometrażowy film z Sandrą Bullock – ponad 45 mln wyświetleń w ciągu siedmiu dni od daty premiery).

Joanna Kopeć

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.