Wydanie: TV & WIDEO 2019

Prezentacja: MEDIA IMPACT

BIURO REKLAMY RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA

MEDIA OBSŁUGIWANE PRZEZ BIURO REKLAMY WRAZ Z ZASIĘGIEM

Ramówka wideo:
• Onet Rano
• Onet Rano #Wiem
• Rezerwacja
• Misja Futbol
• Milion pytań do…
• pasmo Opinii
• Tomasz Lis
• Short video
• Noizz Food

Realizacje branded content:
• Domowe Pole Minowe
• Siła kobiet
• Onet On Tour
• 18:45 Czas na zasady
• Oczami matki, Na czasie
• Inside Company, Auto Świat Go!
• Dobry start
• i inne

ZASIĘG:

Grupa Ringier Axel Springer Polska ponad 20 mln RU, ponad 1,8 mld PV (źródło: Gemius/PBI, VI 2019)

INNE NIŻ MEDIA KANAŁY/NARZĘDZIA KOMUNIKACJI OFEROWANE REKLAMODAWCOM

• Facebook: 13,4 mln lajków (źródło: Facebook Analytics, stan na 19 czerwca 2019)
• Instagram: 270,7 tys. followersów (źródło: Facebook Analytics, stan na 19 czerwca 2019)
• Twitter: 1,5 mln followersów (źródło: Twitter Analytics, stan na 19 czerwca 2019)
• YouTube: 1,18 mln subskrybentów (źródło: YouTube Analytics, stan na 19 czerwca 2019)

STRUKTURA BIURA REKLAMY

DZIAŁ/ZESPÓŁ:
Departament Projektów Video & Audio

ZAKRES OBSŁUGI
Departament odpowiada za planowanie strategii, tworzenie zintegrowanych ofert i zarządzanie projektami związanymi z realizacją kontentu wideo (produkcja, dystrybucja, zasięg, narzędzia powiązane

SZEF
Magdalena Milewska
[email protected]

DANE KONTAKTOWE DO BIURA REKLAMY
tel. 12 255 76 00, [email protected], www.mediaimpact.pl, ramowka.onet.pl

Press

SZEF BIURA REKLAMY
MARIUSZ WĄSIŃSKI, chief sales officer

Press

SZEF PROJEKTÓW WIDEO
MAGDALENA MILEWSKA, video project director

Pięć S komunikacji opartej na wideo

Wdziałaniach dla klientów kierujemy się pięcioma zasadami, które sprawiają, że ich komunikacja oparta na treści wideo jest atrakcyjna dla odbiorców, uzyskuje duży zasięg i pozytywnie wpływa na wizerunek promowanej marki.

Po pierwsze: skala. Konsumenci spędzają dziennie średnio 80 minut na oglądaniu treści wideo w internecie, z czego ponad 50 proc. – na ich konsumpcji na urządzeniach mobilnych. Treści takie są po prostu łatwiej przyswajalne niż np. teksty i dotyczy to zarówno komunikacji prywatnej, jak i dialogu z marką. Po drugie: siła. Jedna minuta przekazu wideo równa jest 2 milionom słów. Krótkie formy wideo są świetną alternatywą dla artykułów, a informacje podane są w nich w przyjemny dla oka i ucha sposób. To ogromny potencjał, ale i wyzwanie dla mediów i marketerów, by w jakościowy sposób realizować branded content i storytelling. Trzecia zasada to sposób. Na to, by spełnić oczekiwania odbiorcy. A ten poszukuje produktów i marek, z których wartościami może się utożsamić, których historie go zainspirują, wzruszą, zachwycą. Dlatego zachęcamy klientów do zadania sobie pytań: czy to, co chcę stworzyć, jest treścią, którą z dumą pochwalę się swoim znajomym? Czy jest to treść, którą udostępnię w mediach społecznościowych? Czy jest to materiał, który otwiera jakiś dialog lub buduje kontekst? Kolejna to szczerość. Popularność treści live opiera się na wzbudzeniu ekscytacji u odbiorcy śledzącego to, co się dzieje tu i teraz. Ma on wówczas poczucie uczestniczenia w czymś wyjątkowym (np. w realizowanej przez Onet transmisji koncertu z trasy Żywiec Męskie Granie), może wejść w czasie rzeczywistym w interakcję. Co więcej, widzi nadawcę poniekąd od kulis, bez obróbek, bez poprawek.

No i piąta, czyli sukces. Ciekawy kontent, interesująca forma oraz zasięg internetu przekładają się na uzyskiwane efekty: ponad 90 proc. firm deklaruje pozyskanie dzięki treściom wideo online nowego klienta.

PRZYKŁADOWA PRODUKCJA

•„18:45. CZAS NA ZASADY” 2018, OKOCIM/CARLSBERG POLSKA

Press

Koncepcja komunikacji zbudowana została wokół show, w którym połączyliśmy rozmowy ze znanymi ludźmi o życiu z zasadami z rozmowami o piwie warzonym przez domowych piwowarów i interakcją z widzami. Postawiliśmy w nim na szczerość i dobrą atmosferę. Umieszczenie show w niezobowiązującym środowisku baru pozwoliło na skrócenie dystansu i pokazanie bliższych relacji tradycyjnie kojarzonych z piwem. W projekcie przenieśliśmy telewizyjny rozmach do przestrzeni digital – 95 proc. budżetu zostało przeznaczone na działania online. Działania ATL dostosowane zostały do godziny emisji programu online. Pozwoliło to na elastyczną komunikację i zastosowanie nowego sposobu prezentowania treści, przedłużenie cyklu życia programu, jak również poszerzenie sposobu dotarcia do użytkowników. Założony cel, by zbudować zasięg porównywalny z telewizyjnym, został osiągnięty. Projekt docenili zarówno użytkownicy, jak i branża, która przyznała mu Brąz i Wyróżnienie na Mixx Awards 2018, Nagrodę Golden Arrow 2019 oraz nominację do Mixx Awards Europe 2019.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.