Wydanie: TV & WIDEO 2019
Coraz mniej za darmo
POLSCY WIDZOWIE SĄ CORAZ BARDZIEJ SKŁONNI PŁACIĆ ZA OGLĄDANIE TREŚCI W SIECI – I NADAWCY TO WYKORZYSTUJĄ
JESZCZE TRZY LATA TEMU JEDYNIE 35 PROC. POLSKICH INTERNAUTÓW PRZYZNAWAŁO, ŻE ZDARZA SIĘ IM PŁACIĆ ZA KONTENT WIDEO W SIECI – W 2019 ROKU JEST TO JUŻ 51 PROC.
W 2016 roku za najdogodniejszą formę dostępu do serwisu z dłuższymi treściami wideo badani wskazywali płacenie za jednorazowe obejrzenie (36,9 proc.). Dziś preferowanym modelem jest miesięczny abonament – wskazało na niego 53,3 proc. (wzrost z 32,4 proc.). Natomiast 24,3 proc. internautów wybrało opłatę za jednorazowe obejrzenie (dane: badanie VideoTrack, Wavemaker).
Maciej Kozielski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter