Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Wydanie: TV & WIDEO 2019

Reklama szyta pod widza

ADDRESSABLE TV TO KOLEJNY KROK, NA KTÓRY BĘDĄ MUSIELI SIĘ ZDECYDOWAĆ NADAWCY, BY SPEŁNIĆ OCZEKIWANIA KLIENTÓW

REKLAMODAWCY JUŻ NIEDŁUGO MOGĄ UZYSKAĆ MOŻLIWOŚĆ KIEROWANIA REKLAM W TELEWIZJI DO SPRECYZOWANEGO SEGMENTU ODBIORCÓW, NIEZALEŻNIE OD RODZAJU I CZASU EMISJI OGLĄDANYCH PRZEZ NICH PROGRAMÓW.

W praktyce oznacza to, że np. podczas oglądania ulubionego serialu jedna sąsiadka zobaczy spoty reklamowe oferty wakacji w ekskluzywnym francuskim hotelu, samochodu wysokiej klasy i lidera rynku jubilerskiego w Polsce, a druga – wakacji na Mazurach, promocyjnych cen w dyskoncie spożywczym i przeceny elektroniki. To tzw. addressable TV, czyli reklama rozszczepiana i targetowana. Według Joanny Nowakowskiej, communications & market analysis managera w Wavemaker i autorki badania ScreenLovers, chociaż addressable TV nie jest jeszcze powszechnie używane w kampaniach marketingowych – wkrótce może mieć znaczący wpływ na zmiany na rynku telewizyjnym. – Innowacje w zakresie pomiaru, targetowania, sprzedaży reklam w telewizji byłyby więcej niż mile widziane przez agencje i reklamodawców – mówi Nowakowska. – Telewizja to wciąż najważniejsze, a co najmniej superważne medium reklamowe, które wreszcie mogłoby być planowane w podobnej formie jak reklama cyfrowa.

Piotr Zieliński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.