Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Aktualny numer:

TV & Wideo Trendy

TV & Wideo

Spis treści:

Press

Produkcja bez granic

PROGRAMY PRODUKOWANE DLA POLSKIEGO WIDZA TRAFIAJĄ JUŻ TAKŻE DO KANAŁÓW NADAWCY NA INNYCH RYNKACH

Press

Oczekiwane zmiany telemetrii

NIELSEN AUDIENCE MEASUREMENT ZAPOWIADA ZMIANY W POMIARZE KONSUMPCJI TELEWIZJI W POLSCE – ZWIĘKSZA PANEL...

Press

Widz chce częściej i więcej

CHOĆ TELEWIZJA LINEARNA WCIĄŻ MA DOMINUJĄCĄ POZYCJĘ, CORAZ SILNIEJSZA STAJE SIĘ STREFA WIDEO W INTERNECIE.

Press

Coraz mniej za darmo

POLSCY WIDZOWIE SĄ CORAZ BARDZIEJ SKŁONNI PŁACIĆ ZA OGLĄDANIE TREŚCI W SIECI – I NADAWCY TO WYKORZYSTUJĄ

Press

Trendy wśród widzów

JEDNI POZOSTAJĄ LOJALNI WOBEC TELEWIZJI, INNI MYŚLĄ O REZYGNACJI Z NIEJ I SZUKAJĄ PODOBNYCH OFERT W SIECI...

 

Artykuł bezpłatny

Press

Prezentacja: MEDIA IMPACT

BIURO REKLAMY RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA

Press

Reklama szyta pod widza

ADDRESSABLE TV TO KOLEJNY KROK, NA KTÓRY BĘDĄ MUSIELI SIĘ ZDECYDOWAĆ NADAWCY, BY SPEŁNIĆ OCZEKIWANIA KLIENTÓW

Press

W poszukiwaniu dodatkowych ratingów

NIE SPRAWDZIŁY SIĘ PRZYPUSZCZENIA, ŻE POLACY NAGRYWAJĄ PROGRAMY TELEWIZYJNE WYŁĄCZNIE...

 

Artykuł bezpłatny

Press

Prezentacja: REWOLUCJA W BADANIACH SHOPPEROWYCH

DZIĘKI NOWATORSKIEMU ROZWIĄZANIU FIRMY NIELSEN HANDLOWCY MOGĄ...

Press

Pokolenie Netfliksa

BADANIE PROWADZONE W KOLEBCE NETFLIKSA – STANACH ZJEDNOCZONYCH – DAJE WGLĄD W PREFERENCJE I ZWYCZAJE WIDZÓW SERWISU, KTÓRY ZREWOLUCJONIZOWAŁ...

Press

Nie taka znowu utopia

JESZCZE NIKOMU NA ŚWIECIE TO SIĘ NIE UDAŁO – PODKREŚLAJĄ INICJATORZY CROSSMEDIOWEGO MODELU BADAŃ ZASIĘGU...

Press

W środku wielkiej zmiany

NADAWCY TELEWIZYJNI W USA ZROZUMIELI, ŻE PRZESTAŁA SIĘ LICZYĆ FIZYCZNA LOKALIZACJA WIDZA – ISTOTĄ BIZNESU TELEWIZYJNEGO JEST...

Press

PRZEGLĄD APLIKACJI NADAWCÓW TELEWIZYJNYCH I INTERNETOWYCH

Poprzednie numery

TV & Wideo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.