Iga Świątek w kolejnej ogólnopolskiej kampanii PZU. "Życie potrafi zaskakiwać"
Przekaz skupia się na pokazaniu produktów z obszaru ubezpieczeń życiowych i majątkowych (screen: YouTube/GrupaPZU)
PZU uruchomił ogólnopolską kampanię, w której po raz kolejny udział bierze ambasadorka marki tenisistka Iga Świątek.
W kampanii przekaz skupia się na pokazaniu produktów z obszaru ubezpieczeń życiowych i majątkowych, takich jak PZU Dom czy PZU Auto.
Czytaj też: Tomasz Kammel w kampanii Lech Pils. "Wielkopolski, wyjątkowy, tej!"
Kampania wystartowała 22 czerwca i potrwa do 30 lipca. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania – w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), radiu, internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów.
Kreacje przygotowała agencja AWX, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.
Czytaj też: Cannes Lions: Titanium, Grand Prix, dwa złota, dwa srebra i trzy brązy dla McCann
(KAP, 26.06.2023)