Trzy oferty w przetargu na kampanię Instytutu Książki promującą czytelnictwo
Budżet kampanii to 4,5 mln zł brutto (fot. materiały prasowe)
Fabryka Komunikacji Społecznej oraz konsorcja Mastermind Media z Mufu i Re58 (dawniej Sigma Bis) z Dsk złożyły oferty w przetargu Instytutu Książki dotyczącym przeprowadzenia kampanii promującej czytelnictwo "Mała książka, wielki człowiek".
Instytut zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 4,5 mln zł brutto. Kampania kierowana jest do rodziców i wychowawców dzieci. Do zadań wybranej agencji będzie należało opracowanie media planu, treści kampanii i strategii w oparciu o koncepcję kreatywną.
Czytaj też: Dziewięć agencji w reklamowym rosterze Orlenu. Koniec postępowania przetargowego
Zwycięska firma ma też odpowiadać za zakup czasu antenowego, promocję w internecie i outdoorze, a także działania PR oraz media relations. Istotnym aspektem działań promocyjnych ma być influencer marketing.
(KAP, 17.08.2025)










