Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy oferty w przetargu na kampanię Instytutu Książki promującą czytelnictwo

Budżet kampanii to 4,5 mln zł brutto (fot. materiały prasowe)

Fabryka Komunikacji Społecznej oraz konsorcja Mastermind Media z Mufu i Re58 (dawniej Sigma Bis) z Dsk złożyły oferty w przetargu Instytutu Książki dotyczącym przeprowadzenia kampanii promującej czytelnictwo "Mała książka, wielki człowiek".

Instytut zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 4,5 mln zł brutto. Kampania kierowana jest do rodziców i wychowawców dzieci. Do zadań wybranej agencji będzie należało opracowanie media planu, treści kampanii i strategii w oparciu o koncepcję kreatywną.

Czytaj też: Dziewięć agencji w reklamowym rosterze Orlenu. Koniec postępowania przetargowego

Zwycięska firma ma też odpowiadać za zakup czasu antenowego, promocję w internecie i outdoorze, a także działania PR oraz media relations. Istotnym aspektem działań promocyjnych ma być influencer marketing.

(KAP, 17.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.