"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Kammel w kampanii Lech Pils. "Wielkopolski, wyjątkowy, tej!"

Celem kampanii ma być przypomnienie Wielkopolanom, że ich kultura jest wyjątkowa i powinna być powodem do dumy (screen: YouTube/Lech Pils)

Kompania Piwowarska rusza z kampanią marki Lech Pils. Bierze w niej udział prezenter Tomasz Kammel.

Prowadzona pod hasłem "Wielkopolski, wyjątkowy, tej!" akcja ma na celu przypomnienie Wielkopolanom o wyjątkowości ich kultury i podejścia do świata. "Tej!" to w gwarze poznańskiej forma zwracania się do innej osoby. Forma, która skraca dystans, oznacza "zwróć uwagę" i, co najważniejsze, podkreśla, że mówi swój do swego – Wielkopolanin do Wielkopolanina. Dlatego to znane poznańskie gwarowe słowo jest częścią hasła kampanii dla warzonego również w Poznaniu piwa marki Lech Pils Kompanii Piwowarskiej, która ma siedzibę w Poznaniu.

Czytaj też: Cannes Lions: brąz dla VML&R Poland za kampanię Durex „Sztuka bez wstydu”

Celem kampanii ma być przypomnienie Wielkopolanom, że ich kultura, sposób życia, pracy oraz nastawienie do świata są wyjątkowe i powinny być powodem do dumy. Jest to też podkreślenie, że właśnie dzięki takiemu podejściu do życia powstaje wyjątkowy wielkopolski Lech Pils.

W kampanii bierze udział prezenter Tomasz Kammel, który z mikrofonem w ręku ruszył najpierw w Wielkopolskę, a następnie na Mazowsze i Podlasie, by sprawdzić, jacy naprawdę są Wielkopolanie i jak są postrzegani.

Materiały do kampanii zostały nagrane w sześciu miastach – czterech w Wielkopolsce i dwóch poza nią. W spotach wystąpili autentyczni mieszkańcy Wielkopolski, Mazowsza i Podlasia.

Skierowana do Wielkopolan komunikacja będzie prowadzona w social mediach (Facebook, Instagram i YouTube) przy użyciu m.in. 30-sekundowych spotów oraz krótszych formatów wideo. Zostanie wsparta kampanią outdooru, w ramach której w wielkopolskich miastach pojawią się citylighty oraz billboardy. Część billboardów ze specjalną kontekstową treścią będzie witać gości spoza regionu przy wjazdach do Wielkopolski.

Czytaj też: Oshee przedstawia nowe napoje sygnowane nazwiskiem Igi Świątek

Za pomysł kampanii, jej przygotowanie oraz produkcję materiałów wideo odpowiada agencja Chapter1, która w tym zakresie współpracowała z domem produkcyjnym WorldVideo.

Działania reklamowe potrwają do października 2023 roku.

Czytaj też: Cannes Lions: Kolejne srebro dla McCann Poland za "Gdzie zamieszkać"

(AMS, 23.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.