Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Kammel w kampanii Lech Pils. "Wielkopolski, wyjątkowy, tej!"

Celem kampanii ma być przypomnienie Wielkopolanom, że ich kultura jest wyjątkowa i powinna być powodem do dumy (screen: YouTube/Lech Pils)

Kompania Piwowarska rusza z kampanią marki Lech Pils. Bierze w niej udział prezenter Tomasz Kammel.

Prowadzona pod hasłem "Wielkopolski, wyjątkowy, tej!" akcja ma na celu przypomnienie Wielkopolanom o wyjątkowości ich kultury i podejścia do świata. "Tej!" to w gwarze poznańskiej forma zwracania się do innej osoby. Forma, która skraca dystans, oznacza "zwróć uwagę" i, co najważniejsze, podkreśla, że mówi swój do swego – Wielkopolanin do Wielkopolanina. Dlatego to znane poznańskie gwarowe słowo jest częścią hasła kampanii dla warzonego również w Poznaniu piwa marki Lech Pils Kompanii Piwowarskiej, która ma siedzibę w Poznaniu.

Czytaj też: Cannes Lions: brąz dla VML&R Poland za kampanię Durex „Sztuka bez wstydu”

Celem kampanii ma być przypomnienie Wielkopolanom, że ich kultura, sposób życia, pracy oraz nastawienie do świata są wyjątkowe i powinny być powodem do dumy. Jest to też podkreślenie, że właśnie dzięki takiemu podejściu do życia powstaje wyjątkowy wielkopolski Lech Pils.

W kampanii bierze udział prezenter Tomasz Kammel, który z mikrofonem w ręku ruszył najpierw w Wielkopolskę, a następnie na Mazowsze i Podlasie, by sprawdzić, jacy naprawdę są Wielkopolanie i jak są postrzegani.

Materiały do kampanii zostały nagrane w sześciu miastach – czterech w Wielkopolsce i dwóch poza nią. W spotach wystąpili autentyczni mieszkańcy Wielkopolski, Mazowsza i Podlasia.

Skierowana do Wielkopolan komunikacja będzie prowadzona w social mediach (Facebook, Instagram i YouTube) przy użyciu m.in. 30-sekundowych spotów oraz krótszych formatów wideo. Zostanie wsparta kampanią outdooru, w ramach której w wielkopolskich miastach pojawią się citylighty oraz billboardy. Część billboardów ze specjalną kontekstową treścią będzie witać gości spoza regionu przy wjazdach do Wielkopolski.

Czytaj też: Oshee przedstawia nowe napoje sygnowane nazwiskiem Igi Świątek

Za pomysł kampanii, jej przygotowanie oraz produkcję materiałów wideo odpowiada agencja Chapter1, która w tym zakresie współpracowała z domem produkcyjnym WorldVideo.

Działania reklamowe potrwają do października 2023 roku.

Czytaj też: Cannes Lions: Kolejne srebro dla McCann Poland za "Gdzie zamieszkać"

(AMS, 23.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.