Cannes Lions: Kolejne srebro dla McCann Poland za "Gdzie zamieszkać"
Narzędzie GdzieZamieszkac.com dostępne jest bez rejestracji w trzech językach: polskim, ukraińskim i angielskim
Agencja McCann za działania zrealizowane dla Mastercard Poland pt. "Where to Settle" otrzymała kolejną, siódmą już nagrodę – srebro w kategorii Brand Experience & Activation podczas tegorocznego Cannes Lions.
Wcześniej agencja została za te pracę nagrodzona już trzema statuetkami w kategorii Direct: złotem, srebrem i brązem, brązem w kategorii Creative data oraz złotem i brązem w kategorii PR.
Czytaj też: Cannes Lions: brąz dla VML&R Poland za kampanię Durex „Sztuka bez wstydu”
"Where to Settle" ("Gdzie zamieszkać") ma pomagać obywatelom Ukrainy w świadomym wybieraniu miejsca do życia w Polsce. Dzięki platformie GdzieZamieszkac.com udostępnionej przez Mastercard przybyli do naszego kraju obywatele Ukrainy mogą poznać szacunkowe koszty życia w poszczególnych miastach i regionach Polski, by znaleźć najlepszą dla siebie lokalizację. Platforma analizuje dane Głównego Urzędu Statystycznego dotyczące m.in. średniej wysokości opłat za czynsz czy średniego wynagrodzenia, łącząc je z trendami w obszarze codziennych podstawowych zakupów, pochodzącymi od Mastercard.
McCann jest współautorem koncepcji narzędzia GdzieZamieszkac.com, jednocześnie odpowiada za opracowanie strategii, kreację i realizację całej kampanii.
Czytaj też: Cannes Lions: dwa złota, srebro i trzy brązy dla McCann Poland, brąz dla Ogilvy
(AMS, 23.06.2023)