Cztery agencje w przetargu Polskiego Radia na kampanię w internecie
Polskie Radio na kampanie w internecie planuje przeznaczyć 1,22 mln zł (fot. Albert Zawada/PAP)
Cztery agencje zgłosiły się do przetargu Polskiego Radia na planowanie i przeprowadzanie kampanii w internecie.
Oferty złożyły:
- Fabryka Marketingu (CPM – 1,08 zł, CPC – 1,75 zł, CPV – 0,02 zł, CPA – 0,55 zł; wszystkie kwoty brutto),
- Sigma Bis (CPM – 0,24 zł, CPC – 0,30 zł, CPV – 0,02 zł, CPA – 0,50 zł),
- Yetiz Interactive (CPM – 4,69 zł, CPC – 1,88 zł, CPV – 0,19 zł, CPA – 25,60 zł)
- oraz Euvic Media (CPM – 0,62 zł, CPC – 0,46 zł, CPV – 0,03 zł, CPA – 0,46 zł).
Czytaj też: W tym roku bez Złotych Mikrofonów, nagrody Polskiego Radia. Powodem niestabilna sytuacja
Polskie Radio szacuje, że w ciągu dwóch lat od zawarcia umowy zleci realizację ok. 75 kampanii reklamowych. Spółka na ten cel zamierza przeznaczyć 1,22 mln zł.
Działania reklamowe mają dotyczyć Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez spółkę.
Czytaj też: W Polskim Radiu powstało biuro zarządzania zasobami ludzkimi. Znamy dyrektorkę
(KOZ, 19.11.2024)