Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orlen uruchomił kampanię o bezpieczeństwie energetycznym

W kampanii wykorzystywany jest gazowiec "Józef Piłsudski" (fot. materiały prasowe)

Orlen ruszył z kampanią, w której wyjaśnia rolę gazu ziemnego w transformacji energetycznej. Koncern promuje to paliwo jako to, które "zapewni Polakom bezpieczeństwo i stabilność podczas przebudowy krajowego systemu energetycznego".

Działania prowadzone są głównie na nośnikach reklamy zewnętrznej. W kreacjach na billboardach i citylightach pojawia się gazowiec "Józef Piłsudski" płynący ulicą w centrum Warszawy. Są również kreacje gazowca na morzu na tle gdańskich żurawi stoczniowych. Znalazły się one w kilkuset lokalizacjach w innych miastach Polski.

Czytaj też: Raport SAR: rentowność usług maleje, koszty rosną

Kampanię uzupełniają działania w mediach społecznościowych i prasie, a także internetowa baza wiedzy. Tłumaczy ona szczegółowo wykorzystanie i znaczenie gazu ziemnego w elektroenergetyce dziś oraz w przyszłości.

Zwodowany pod koniec marca gazowiec "Józef Piłsudski" jest piątą jednostką we flocie Orlenu. Tego samego dnia stocznię opuścił także szósty statek – "Ignacy Jan Paderewski". Ostatnie dwa wypłyną na morze w 2026 roku.

Zakupem mediów dla Orlenu zajmuje się należąca do niego agencja mediowa Sigma Bis. Za kreację odpowiada agencja Twin.

(KAP, 11.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.