Alior Bank rusza z kampanią employer branding pod hasłem #AliorToMy

Zakupem mediów zajęła się Sigma Bis (screen: YouTube/Alior Bank)
Alior Bank wystartował z kampanią employer branding pod hasłem #AliorToMy.
Kreacje wykorzystane w kampanii zostały zaprojektowane na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej wśród obecnych pracowników banku. Mają na celu ukazać autentyczne doświadczenia i wartości, które "definiują kulturę organizacyjną firmy".
Czytaj też: Po kampanii z Julią Żugaj firma Tarczyński zatrudnia youtubera Blowka
Na potrzeby kampanii wykorzystane zostały nośniki reklamy zewnętrznej w Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Sopocie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Łodzi.
Za stworzenie kreacji odpowiada agencja PZL. Zakupem mediów zajęła się Sigma Bis.
Czytaj też: Rozmowa z Dorotą Nowakowską, brand managerką Żywiec Męskie Granie
(KAP, 24.09.2024)
