Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Alior Bank rusza z kampanią employer branding pod hasłem #AliorToMy

Zakupem mediów zajęła się Sigma Bis (screen: YouTube/Alior Bank)

Alior Bank wystartował z kampanią employer branding pod hasłem #AliorToMy.

Kreacje wykorzystane w kampanii zostały zaprojektowane na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej wśród obecnych pracowników banku. Mają na celu ukazać autentyczne doświadczenia i wartości, które "definiują kulturę organizacyjną firmy".

Czytaj też: Po kampanii z Julią Żugaj firma Tarczyński zatrudnia youtubera Blowka

Na potrzeby kampanii wykorzystane zostały nośniki reklamy zewnętrznej w Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Sopocie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Łodzi.

Za stworzenie kreacji odpowiada agencja PZL. Zakupem mediów zajęła się Sigma Bis.

Czytaj też: Rozmowa z Dorotą Nowakowską, brand managerką Żywiec Męskie Granie

(KAP, 24.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.