Żubr uruchamia kampanię telewizyjną. Powstał nowy spot reklamowy

Za koncepcję spotu odpowiada PZL (screen: YouTube/PZL Tube)
Z początkiem kwietnia wystartowała największa tegoroczna kampania marki Żubr, niosąca przekaz, że "gdy Żubr jest na straży, wszystko znajduje się na właściwym miejscu".
W najnowszym spocie reklamowym Żubr konsekwentnie występuje w roli strażnika i opiekuna puszczy, który wkracza do akcji, gdy jedno ze zwierząt znajduje się w opresji. Hasło kampanii to "Nawet pół Żubra wystarczy, żeby go docenić".
Czytaj też: Magda Gessler bierze udział w świątecznej kampanii Doliny Dobra
Poza kampanią w TV i digitalu działania promocyjne zostały wzmocnione szeregiem niestandardowych aktywności, w tym współpracą z memosferą i prasą.
Za koncepcję spotu odpowiada agencja PZL, produkcją zajęła się Papaya Films, udźwiękowieniem – Juice, a postprodukcją – Platige Image. Działania digital i PR prowadzi Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, należąca do Publicis Groupe.
Czytaj też: Grzegorz Krychowiak kolejnym bohaterem dokumentalnej produkcji Papaya Films
(KAP, 08.04.2025)
