Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po kampanii z Julią Żugaj firma Tarczyński zatrudnia youtubera Blowka

Marka Tarczyński kontynuuje budowanie rozpoznawalności wśród młodych konsumentów (screen: YouTube/Tarczyński)

Firma Tarczyński zatrudniła do kampanii parówek youtubera w Polsce – Karola Gązwę – "Blowka".

Po kampanii z udziałem Julii Żugaj, marka Tarczyński kontynuuje budowanie rozpoznawalności wśród młodych konsumentów, zapraszając do współpracy Blowka. Jest on obecnie jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – jego kanał na YouTube subskrybuje ponad 5 mln osób, a profil na Instagramie obserwuje 1,8 mln.

Czytaj też: Robert Makłowicz reklamuje Alfę Romeo. Promuje model Alfa Romeo Junior

Blowek tworzy oryginalne i różnorodne materiały, od testów kulinarnych po filmy lifestyle i wyzwania, ale rozpoznawalność zbudował na materiałach wideo związanych z grą Minecraft.

W inspirowanej światem gamingu kampanii reklamowej, która wystartowała 20 września, w Dzień Parówkożercy, z kamerą "z ręki", zabiera widzów w interaktywną, kulinarną podróż pełną animacji rodem z gier i popularnych filmów.

Całość kampanii można śledzić na kanałach YouTube i w mediach społecznościowych Blowka i marki Tarczyński.

Czytaj też: Majka Jeżowska w kampanii edukacyjnej marki Jeżyki. Nowa piosenka

(AMS, 23.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.