Już dzisiaj pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już dzisiaj pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już dzisiaj pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po kampanii z Julią Żugaj firma Tarczyński zatrudnia youtubera Blowka

Marka Tarczyński kontynuuje budowanie rozpoznawalności wśród młodych konsumentów (screen: YouTube/Tarczyński)

Firma Tarczyński zatrudniła do kampanii parówek youtubera w Polsce – Karola Gązwę – "Blowka".

Po kampanii z udziałem Julii Żugaj, marka Tarczyński kontynuuje budowanie rozpoznawalności wśród młodych konsumentów, zapraszając do współpracy Blowka. Jest on obecnie jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – jego kanał na YouTube subskrybuje ponad 5 mln osób, a profil na Instagramie obserwuje 1,8 mln.

Czytaj też: Robert Makłowicz reklamuje Alfę Romeo. Promuje model Alfa Romeo Junior

Blowek tworzy oryginalne i różnorodne materiały, od testów kulinarnych po filmy lifestyle i wyzwania, ale rozpoznawalność zbudował na materiałach wideo związanych z grą Minecraft.

W inspirowanej światem gamingu kampanii reklamowej, która wystartowała 20 września, w Dzień Parówkożercy, z kamerą "z ręki", zabiera widzów w interaktywną, kulinarną podróż pełną animacji rodem z gier i popularnych filmów.

Całość kampanii można śledzić na kanałach YouTube i w mediach społecznościowych Blowka i marki Tarczyński.

Czytaj też: Majka Jeżowska w kampanii edukacyjnej marki Jeżyki. Nowa piosenka

(AMS, 23.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.