Po kampanii z Julią Żugaj firma Tarczyński zatrudnia youtubera Blowka
Marka Tarczyński kontynuuje budowanie rozpoznawalności wśród młodych konsumentów (screen: YouTube/Tarczyński)
Firma Tarczyński zatrudniła do kampanii parówek youtubera w Polsce – Karola Gązwę – "Blowka".
Po kampanii z udziałem Julii Żugaj, marka Tarczyński kontynuuje budowanie rozpoznawalności wśród młodych konsumentów, zapraszając do współpracy Blowka. Jest on obecnie jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – jego kanał na YouTube subskrybuje ponad 5 mln osób, a profil na Instagramie obserwuje 1,8 mln.
Czytaj też: Robert Makłowicz reklamuje Alfę Romeo. Promuje model Alfa Romeo Junior
Blowek tworzy oryginalne i różnorodne materiały, od testów kulinarnych po filmy lifestyle i wyzwania, ale rozpoznawalność zbudował na materiałach wideo związanych z grą Minecraft.
W inspirowanej światem gamingu kampanii reklamowej, która wystartowała 20 września, w Dzień Parówkożercy, z kamerą "z ręki", zabiera widzów w interaktywną, kulinarną podróż pełną animacji rodem z gier i popularnych filmów.
Całość kampanii można śledzić na kanałach YouTube i w mediach społecznościowych Blowka i marki Tarczyński.
Czytaj też: Majka Jeżowska w kampanii edukacyjnej marki Jeżyki. Nowa piosenka
(AMS, 23.09.2024)