Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Majka Jeżowska w kampanii edukacyjnej marki Jeżyki. Nowa piosenka

(screen: YouTube/Jeżyki)

Marka Jeżyki ruszyła z kampanią edukacyjną pod hasłem "Wszystkie Jeże nasze są!". W jej ramach powstała specjalna wersja piosenki "Wszystkie dzieci nasze są" Majki Jeżowskiej.

Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości na temat potrzeb jeży i konieczności opieki nad nimi, jak i również wspiera podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt "Jeżurkowo". W ramach akcji powstała nowa wersja piosenki Majki Jeżowskiej, która znajduje się na stronie Jezykiciastka.pl, gdzie również publikowane są artykuły obalające mity dotyczące tych zwierząt.

Czytaj też: Agencja GoldenSubmarine wprowadza do oferty usługę MageGrow

Kampania potrwa do 23 października. Będzie promowana w telewizji, internecie (w tym w mediach społecznościowych), prasie branżowej, przez wybranych influencerów, a także za pomocą materiałów POS ustawionych w punktach sprzedaży.

Za całościową strategię marki odpowiada Michalina Abramowicz, brand manager marki Jeżyki w firmie Colian. Kreację i organizację kampanii przygotowała NAV agency. Zakup mediów powierzono Mint Media.

Teledysk zrealizowała agencja Spokój. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.


Czytaj też: Ipsos i Mediahub z projektem "Prawda o Pokoleniach". "Szukamy nowych podejść"

(KAP, 18.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.