Majka Jeżowska w kampanii edukacyjnej marki Jeżyki. Nowa piosenka
(screen: YouTube/Jeżyki)
Marka Jeżyki ruszyła z kampanią edukacyjną pod hasłem "Wszystkie Jeże nasze są!". W jej ramach powstała specjalna wersja piosenki "Wszystkie dzieci nasze są" Majki Jeżowskiej.
Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości na temat potrzeb jeży i konieczności opieki nad nimi, jak i również wspiera podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt "Jeżurkowo". W ramach akcji powstała nowa wersja piosenki Majki Jeżowskiej, która znajduje się na stronie Jezykiciastka.pl, gdzie również publikowane są artykuły obalające mity dotyczące tych zwierząt.
Czytaj też: Agencja GoldenSubmarine wprowadza do oferty usługę MageGrow
Kampania potrwa do 23 października. Będzie promowana w telewizji, internecie (w tym w mediach społecznościowych), prasie branżowej, przez wybranych influencerów, a także za pomocą materiałów POS ustawionych w punktach sprzedaży.
Za całościową strategię marki odpowiada Michalina Abramowicz, brand manager marki Jeżyki w firmie Colian. Kreację i organizację kampanii przygotowała NAV agency. Zakup mediów powierzono Mint Media.
Teledysk zrealizowała agencja Spokój. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Czytaj też: Ipsos i Mediahub z projektem "Prawda o Pokoleniach". "Szukamy nowych podejść"
(KAP, 18.09.2024)