Agencja GoldenSubmarine wprowadza do oferty usługę MageGrow

Projektem MageGrow zarządza Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine (fot. materiały prasowe)
Agencja GoldenSubmarine wprowadziła do oferty usługę MageGrow, która umożliwia przeniesienie lub stworzenie sklepu internetowego opartego na Magento Open Source w stałej cenie 50 tys. zł.
Za realizacją stoją specjaliści z agencji GoldenGrid, agencji UX/UI działającej pod parasolem GoldenSubmarine i Exorigo-Upos, mający doświadczenie w projektowaniu i rozwijaniu platform e-commerce dla największych retailerów w Polsce i regionie CEE.
Czytaj też: Papaya Films z dwoma nagrodami na międzynarodowym festiwalu Conero Film + ADV
Projektem zarządza Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine. Zespół MageGrow liczy obecnie dziewięć osób zajmujących się UX/projektowaniem interfejsów i analityką.
MageGrow pracuje dla takich klientów, jak Amika, Carrefour, Wiener, Muzeum Narodowe w Krakowie czy Tatrzański Park Narodowy.
Czytaj też: Ipsos i Mediahub z projektem "Prawda o Pokoleniach". "Szukamy nowych podejść"
(AMS, 18.09.2024)
