Ipsos i Mediahub z projektem "Prawda o Pokoleniach". "Szukamy nowych podejść"
Wyniki badań zostaną zaprezentowane podczas Insummit 2024 (fot. materiały prasowe)
Agencja mediowa Mediahub oraz firma badawcza Ipsos uruchomiły projekt "Prawda o Pokoleniach", który ma na celu sprawdzenie, co tak naprawdę definiuje pokolenia, wykraczając poza stereotypy oparte na wieku.
Projekt ma przedstawić rzetelne analizy, które pozwolą lepiej zrozumieć zróżnicowane potrzeby współczesnej generacji. Jak podkreślają autorzy, nowe podejście do pokoleń jest niezbędne w szybko zmieniającym się środowisku biznesowym i społecznym. – Łączenie i budowanie mostów między pokoleniami to klucz do wzbogacenia dialogu zarówno w biznesie, jak i w społeczeństwie – mówi Ewa Góralska, managing director Mediahub.
Czytaj też: Katarzyna Hubiszta awansowała na biddable product director w Dentsu Polska
Pierwsze wyniki badań zostaną zaprezentowane 24 września podczas sesji "Narracje pokoleniowe" na konferencji Insummit 2024.
Następne etapy to seria webinarów i raportów. Projekt jest tworzony z myślą o marketerach, pracodawcach oraz specjalistach zajmujących się komunikacją i HR, chcących lepiej i efektywniej współpracować z różnymi pokoleniami.
– Szukamy nowych podejść do wszechobecnych narracji pokoleniowych i stereotypów, które bywają krzywdzące – podkreśla Anna Karczmarczuk, prezeska Ipsos.
Czytaj też: Papaya Films z dwoma nagrodami na międzynarodowym festiwalu Conero Film + ADV
(KAP, 17.09.2024)